امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 254147 |
تاریخ انتشار : 13 بهمن 1397 - 14:56 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر نخست وزیر لبنان در اولین جلسه کابینه جدیدش اعلام کرد: پس از تشکیل دولت تصمیمات سختی در زمینه‌های مختلف وجود دارند که باید اتخاذ شوند. به گزارش صلح خبر، جمال الجراح، وزیر ارتباطات لبنان به نقل از سعد حریری، نخست وزیر این کشور پس از نشست کابینه در […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

نخست وزیر لبنان در اولین جلسه کابینه جدیدش اعلام کرد: پس از تشکیل دولت تصمیمات سختی در زمینه‌های مختلف وجود دارند که باید اتخاذ شوند.

به گزارش صلح خبر، جمال الجراح، وزیر ارتباطات لبنان به نقل از سعد حریری، نخست وزیر این کشور پس از نشست کابینه در کاخ “بعبدا” اعلام کرد که اختلافات سیاسی باید خارج از کابینه باقی بمانند به ویژه درباره پرونده‌های مهم.

بنا بر گزارش المنار، نخست وزیر لبنان تصریح کرد: باید در نزدیکترین زمان ممکن بیانیه وزارتی برای جبران زمان ازدست رفته تصویب شود.

سعد حریری همچنین گفت: پس از تشکیل دولت تصمیمات سختی در زمینه‌های مختلف وجود دارند که باید اتخاذ شوند.

نخست وزیر لبنان اظهار کرد، تدوین پیش‌نویس بیانیه وزارتی آغاز شده و روز سه‌شنبه احتمالا تکمیل می‌شود و بند مقاومت نیز همانند بیانیه قبلی وزارتی جزو آن است.

وی اظهار کرد: ما قانونی در زمینه مبارزه با فساد داریم و موضوع وزارت بهداشت که آمریکایی‌ها از آن صحبت می‌کنند چالشی برای دولت نیست و تمام وزیران متعلق به لبنان هستند از جمله جمیل جبق وزیر بهداشت.

پیشتر وزارت خزانه‌داری آمریکا از قرار گرفتن بودجه وزارت بهداشت در دست یک عضو حزب‌الله لبنان که در راس این وزارتخانه است، هشدار داده بود.

در همین راستا، میشل عون، رئیس جمهوری لبنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر لبنان با چالش‌هایی رو به رو است که راه عبور از این چالش‌ها تقویت وحدت است و وضعیت طوری است که اجازه نداریم زمان را از دست بدهیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید