امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 7 ذو القعدة 1445 | 2024-05-14
کد خبر: 322171 |
تاریخ انتشار : 24 آبان 1398 - 4:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک کارشناس مسائل فلسطین، اظهار کرد: حذف فیزیکی رهبران جریان مقاومت از سوی صهیونیست‌ها ، امنیت پایداری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد نمی‌کند. محمد رضا حاجیان، در گفت وگو با صلح خبر با بیان اینکه درگیری بین فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی در منطقه دارای سابقه تاریخی و طولانی مدت است، […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک کارشناس مسائل فلسطین، اظهار کرد: حذف فیزیکی رهبران جریان مقاومت از سوی صهیونیست‌ها ، امنیت پایداری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد نمی‌کند.

محمد رضا حاجیان، در گفت وگو با صلح خبر با بیان اینکه درگیری بین فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی در منطقه دارای سابقه تاریخی و طولانی مدت است، اظهار کرد: در واقع رژیم صهیونیستی طرحی غربی برای  ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی  در منطقه است.

وی با اشاره به ترور اخیر یکی از فرماندهان نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از سوی صهیونیست‌ها و تشدید درگیری بین مردم فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم در حال حاضر یکی از اهداف اصلی خود در برابر جریان مقاومت را حذف فیزیکی سران این جریان قرار داده است.

حاجیان ادامه داد: حذف فیزیکی رهبران جریان مقاومت ممکن است یک امنیت ظاهری برای صهیونیست‌ها ایجاد کند و آن‌ها تصور کنند که با ترور می‌توانند در جریان مقاومت فلسطین خدشه و یا ضعفی ایجاد کنند ،ولی واقعیت این است که چنین چیزی در عرصه عمل رخ نمی‌دهد چرا که مسئله فلسطین و مبارزه مردم این منطقه با صهیونیست‌ها قائم به شخص نیست و  اگر به لیست ترورهای صهیونیست‌ها نگاه کنیم ، می‌بینیم که آن‌ها طی این سال‌ها تعداد زیادی از سران جریان مقاومت را ترور کرده‌اند ولی این موضوع خللی در اراده مردم فلسطین جهت مبارزه با اشغالگری صهیونیست‌ها ایجاد نکرده است.

وی با تأکید بر اینکه این ترورها باعث ایجاد امنیت پایدار برای صهیونیست‌ها نخواهد شد، ادامه داد: از دیگر سو شاهد رفتار دوگانه مقامات غربی در ارتباط با موضوع تروریسم هستیم چنانکه آن‌ها همواره در برابر ترورهای رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند.

حاجیان در پایان صحبت‌های خود بار دیگر تأکید کرد: شاید صهیونیست‌ها فکر کنند با این گونه اقدامات می‌توانند امنیتی را برای خود ایجاد کنند ولی واقعیت این گونه نیست و تغییری در وضعیت آن‌ها ایجاد نمی‌شود چرا که اصل قضیه فلسطین همچنان حل نشده باقی مانده است و مردم این منطقه تا  گرفتن حق خود، مبارزه‌شان را با صهیونیست‌ها ادامه خواهند داد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید