امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 363392 |
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1399 - 21:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر دومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی و اولین جلسه در سال جدید، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. به گزارش صلح خبر، در این جلسه که با حضور  محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون، بهروز نعمتی سرپرست سابق فدراسیون، دکتر […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

دومین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون کشتی و اولین جلسه در سال جدید، بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در سالن کنفرانس خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

به گزارش صلح خبر، در این جلسه که با حضور  محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون، بهروز نعمتی سرپرست سابق فدراسیون، دکتر سهراب کیهانی، نصراله انصاری بازرس قانونی مجمع فدراسیون، رئیس فدراسیون کشتی، حمید سوریان نایب رئیس و سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی حضور داشتند، در مورد برنامه‌های جاری فدراسیون کشتی بحث و تبادل نظر شد و هر یک از اعضاء نظرات خود را بیان کردند.

در ادامه گزارشی از پرداخت دیون معوق فدراسیون کشتی به آژانس‌های هواپیمایی، داوران و پرسنل فدراسیون کشتی، فروشگاه‌های پوشاک و البسه ورزشی و فروشگاه‌های مواد غذایی ارائه شد.

همچنین برنامه و بودجه پیشنهادی سال 1399 فدراسیون کشتی ارائه و پس از بررسی توسط اعضاء به تصویب رسید.

چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی نیز از موارد مهمی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از عملکرد فدراسیون در بخش روابط بین‌الملل و موانع موجود و گزارش پیش بینی منابع مالی مورد نیاز تا پایان سال جاری نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در جریان این جلسه حکم انتصاب دکتر سهراب کیهانی بعنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی که از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شوده بود، توسط محمدرضا طالقانی و بهروز نعمتی به وی اهداء شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید