امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 311984 |
تاریخ انتشار : 08 مهر 1398 - 19:01 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه اعلام کرد که کمیته قانون اساسی سوریه در دستیابی به راهکار سیاسی جهت حل بحران این کشور نقش به سزایی خواهد داشت، اما این کمیته به تنهائی کافی نخواهد بود. به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه اعلام کرد که کمیته قانون اساسی سوریه در دستیابی به راهکار سیاسی جهت حل بحران این کشور نقش به سزایی خواهد داشت، اما این کمیته به تنهائی کافی نخواهد بود.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت شبکه خبری اسکای نیوز عربی، گی‌یر پدرسن، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در جلسه شورای امنیت تاکید کرد: کمیته قانون اساسی متشکل از نمایندگان دولت، مخالفان و جامعه مدنی خواهد بود.

پدرسن همچنین تصریح کرد: این کمیته دو رئیس به نمایندگی از دولت سوریه و مخالفان خواهد داشت که این دو فرد اعتماد خود به سازمان ملل را ابراز کرده‌اند.

فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه خاطرنشان کرد: ما تمایل داریم که کمیته قانون اساسی نماینده تمامی طیف‌های ملت سوریه باشد.

وی همچنین تصریح کرد: ملت سوریه باید در انتخابات شفاف دارای استانداردهای بین‌المللی و تحت نظارت سازمان ملل مشارکت کنند.

پدرسن ادامه داد: ما به راه حلی فراگیر برای بحران سوریه نیاز داریم.

این مسئول سازمان ملل همچنین عنوان داشت: کمیته قانون اساسی سوریه در دستیابی به راهکار سیاسی برای بحران این کشور نقش به سزایی خواهد داشت، اما این کمیته به تنهایی نمی‌تواند بحران را حل کند.

پدرسن گفت: اصلاحات قانون اساسی سوریه باید مطابق با آرمان‌های ملت این کشور و مورد تأیید آنها باشد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید