امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 364742 |
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1399 - 14:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر در پی معطلی حدود نیم ساعته مسافران پرواز ۲۱۷ بیرجند – تهران در فرودگاه مهرآباد که نتوانستند کابین را ترک کنند، مدیر روابط عمومی این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: برخی مسائل مطرح شده از جمله خرابی اتوبوس و … به عنوان دلیل بروز این مشکل صحت ندارد، اما از […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

در پی معطلی حدود نیم ساعته مسافران پرواز ۲۱۷ بیرجند – تهران در فرودگاه مهرآباد که نتوانستند کابین را ترک کنند، مدیر روابط عمومی این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: برخی مسائل مطرح شده از جمله خرابی اتوبوس و … به عنوان دلیل بروز این مشکل صحت ندارد، اما از مردم به این دلیل عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش صلح خبر، پرواز ظهر امروز بیرجند – تهران با شماره ۲۱۷ با مشکلاتی مواجه شد و مسافران با وجود نشستن هواپیما در فرودگاه مهرآباد راس ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه نتوانستند پیاده شوند و در کابین هواپیما حدود نیم ساعت معطل مانده بودند.

برخی رسانه‌ها از نبود اتوبوس در فرودگاه مهرآباد و خراب شدن آن به نقل از کادر پرواز و یکی از مسافران آن به عنوان علت بروز این مشکل خبر داده بودند. اما مهدی جهانی – مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) – در این باره به صلح خبر گفت: به هیچ وجه خرابی اتوبوس و نبود آن به دلیل نداشتن قرارداد عامل بروز این مشکل نبوده است، چراکه همه تجیهیزات ما در فرودگاه مهرآباد از جمله اتوبوس‌ها متعلق به هماست.

وی افزود: براساس اصول ایمنی، این هواپیما برای پارک در محل اصلی و پیاده کردن مسافران، با موتورهای خاموش و به وسیله ماشین کشنده به محل پارک منتقل می‌شود که به علت اشکال به وجود آمده در ماشین کشنده امکان انتقال هواپیما به محل اصلی پارک میسر نشد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ادامه داد: با توجه به مشکل به وجود آمده، بلافاصله مجوز لازم برای روشن شدن موتورهای هواپیما و حرکت به محل پارک جدید صادر شد و در این بین خروج هواپیما یکی از شرکت‌های هواپیمایی از پارکینگ، ۱۲ دقیقه به طول انجامید که نهایتا با احتساب تاخیر قبلی، مسافران این پرواز در مجموع ۲۵ دقیقه معطل می‌شوند.

جهانی تاکید کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) وظیفه خود می‌داند به دلیل مشکلات به وجود آمده از مسافران این پرواز عذرخواهی کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید