امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 120577 |
تاریخ انتشار : 19 آبان 1395 - 11:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگ و هنر پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، در این دیدار  سید عباس عظیمی  توضیحاتی در خصوص تاریخچه، نحوه‌ی شکل‌گیری،فعالیت‌ها و برنامه‌های موسسه ارایه و با توجه به تجربه‌ی ارزشمند هنرمندان پیشکسوت خواستار همکاری‌های مشترک و حمایت‌های جدی صندوق کارآفرینی «امید» از موضوع کارافرینی در […]

به گزارش مجله فرهنگ و هنر پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، در این دیدار  سید عباس عظیمی  توضیحاتی در خصوص تاریخچه، نحوه‌ی شکل‌گیری،فعالیت‌ها و برنامه‌های موسسه ارایه و با توجه به تجربه‌ی ارزشمند هنرمندان پیشکسوت خواستار همکاری‌های مشترک و حمایت‌های جدی صندوق کارآفرینی «امید» از موضوع کارافرینی در حوزه‌ی فرهنگ و هنر شد.

عظیمی با اشاره به اینکه هنر و هنرمند دوران بازنشستگی ندارد، ادامه داد: هر چه سن هنرمند بالا می‌رود،تجربه و تخصص به مرحله کمال نزدیک می‌شود و خوشحال هستم که بگویم در موسسه هنرمندان پیشکسوت بیش از 3000 سال تجربه و تخصص از سراسر کشور گرد هم آمده‌اند و کمتر نهاد و تشکیلاتی را خواهید یافت که اینگونه گلچینی از فرهیختگان هنر ایران در آن جمع شده باشند.

او در ادامه با اشاره به برخی فعالیت‌های  هنرمندان در بخش‌های مختلف از جمله هنرهای نمایشی،تجسمی ،سنتی و … اعلام کرد: در صورت حمایت‌های مادی و معنوی ظرفیت‌های بسیار خوبی برای درآمدزایی و ایجاد اشتغال برای جوانان و بهره‌مندی از تجارب استادان هنری بوجود خواهد آمد.

در این دیدار نورالله‌زاده نیز ضمن خوش‌آمدگویی و بیان این نکته که رسیدن به درجه کسوت و خردمندی افتخار بزرگیست که هنرمندان با سابقه ایران اسلامی به آن رسیده‌اند،گفت: صیانت از عزت و رادمردی این بزرگان عرصه هنر بر دوش تمام مردم ایران زمین سنگینی می‌کند و در این راستا، صندوق کارآفرینی امید افتخار دارد اعلام نماید، آماده هرگونه خدمتگزاری به این قشر بی‌مدعاست و در چارچوب قوانین و مقررات موجود و در سرحد توان در راه رسیدن به این مهم گام بر می‌دارد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید،از آمادگی صندوق جهت انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با موسسه هنرمندان پیشکسوت خبر داد.

وی ادامه داد: از نظر ما و بسیاری از اعضای این موسسه پیشکسوتی به ویژه در هنر به معنای بازنشستگی نیست، به همین دلیل هم باید اعلام آمادگی صندوق کارآفرینی «امید» را ارج نهاد و آن را به فال نیک گرفت، زیرا می‌تواند رهگشا  و دستمایه آغاز دوباره فعالیت بسیاری از هنرمندان با سابقه عضو این موسسه شود که با توجه به مجرب بودن تک تک این هنرمندان تراز اول بدون شک نوید خروجی خوبی را می‌دهد که این امر به خودی خود می‌تواند سبب کارآفرینی حتی برای قشر جوان جامعه شود که رسالت این صندوق را نیز برآورده خواهد کرد.

در این جلسه مقرر گردید برای حمایت از هنرمندان پیشکسوت و کارافرین، جلسات کارشناسی برای بررسی ظرفیت و امکانات طرفین  و در نهایت  عقد تفاهم‌نامه مشترک بین موسسه و صندوق برگزار گردد.

انتهای پیام 

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید