امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 365785 |
تاریخ انتشار : 02 تیر 1399 - 13:51 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر یک ایرانی به عنوان یکی از برندگان «جایزه بین‌المللی عکاسی حمدان» با موضوع «ایمان» معرفی شد. به گزارش صلح خبر و به نقل از نشنال، پنج عکاس از سراسر آسیا به عنوان برندگان جایزه بین‌المللی عکاسی «حمدان» در بخش رقابت‌های اینستاگرامی معرفی شدند که در این بین نام «امید […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

یک ایرانی به عنوان یکی از برندگان «جایزه بین‌المللی عکاسی حمدان» با موضوع «ایمان» معرفی شد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از نشنال، پنج عکاس از سراسر آسیا به عنوان برندگان جایزه بین‌المللی عکاسی «حمدان» در بخش رقابت‌های اینستاگرامی معرفی شدند که در این بین نام «امید حیدری‌فر» عکاس ایرانی نیز به چشم می‌خورد.

«امید حیدری‌فر» در این رقابت عکاسی جایزه برگزیده مردم را به خود اختصاص داد. عکس برگزیده‌ی این عکاس در کرمانشاه و پس از حادثه‌ی زلزله‌ی سال ۱۳۹۶ ثبت شده است.

«حیدری‌فر»‌ که برای نخستین‌بار یک جایزه عکاسی را دریافت می‌کند درباره عکس خود گفت: «این لحظه‌ای است که نشان‌ می‌دهد ساکنان این منطقه با وجود مشکلات ناشی از حادثه‌ی زمین‌لرزه همچنان به بخشندگی و تقدیر خداوند ایمان دارند. در این عکس مردی به همراه همسرش در کنار ویرانه‌ها نماز اقامه می‌کند.»

این رقابت عکاسی در طول ماه «می» و با موضوع «‌ایمان» برگزار شد. عکاسانی از عربستان سعودی، بحرین و فیلیپین نیز به عنوان دیگر برگزیدگان این رقابت معرفی شدند.

یک عکاس اهل عربستان سعودی نیز با ثبت تصویری از مراسم حج در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از برندگان معرفی شد.

در ادامه سایر آثار برگزیده را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید