امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 467245 |
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1401 - 16:48 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/اصفهان رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان با اشاره به انتخاب دو تکواندوکار اصفهانی برای تیم ملی تکواندو ناشنوایان، گفت: بهزاد امیری و وحید زینلی راهی المپیک۲۰۲۲برزیل خواهند شد تا اولین مدال المپیک ایران را کسب کنند. همه می‌دانند تکواندو اصفهان حرف اول را می‌زند و امیدوارم نمایندگان اصفهانی با دست پُر برگردند. شهرام الله […]

صلح خبر/اصفهان رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان با اشاره به انتخاب دو تکواندوکار اصفهانی برای تیم ملی تکواندو ناشنوایان، گفت: بهزاد امیری و وحید زینلی راهی المپیک۲۰۲۲برزیل خواهند شد تا اولین مدال المپیک ایران را کسب کنند. همه می‌دانند تکواندو اصفهان حرف اول را می‌زند و امیدوارم نمایندگان اصفهانی با دست پُر برگردند.

شهرام الله آبادی در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره نمایندگان اصفهانی تیم ملی تکواندو ناشنوایان در المپیک۲۰۲۲، اظهار کرد: بهزاد امیری از تکواندوکاران باتجربه است که با ۳۰ سال سن، افتخارات زیادی را کسب کرده و با سابقه ۱۲ ساله در رده ملی، کاپیتان تیم ملی ناشنوایان است. امیری مدال طلای ایران در مسابقات آسیایی مردان ناشنوایان در سال ۲۰۱۵ به دست اورده و طلای مسابقات قهرمانی ۲۰۲۱ و برنز مسابقات ۲۰۱۷ را نیز کسب کرده است.

وی ادامه داد: زینلی نیز دیگر تکواندوکار منفی ۸۰ کیلوگرم از شهرستان شهرضا اصفهان است که برای نخستین بار عازم این مسابقات خواهد شد.

الله آبادی یادآور شد: پیش از عید اردوی آمادگی تیم ملی در تهران آغاز شده و به زودی عازم مسابقات خواهند شد. امیری و زینلی دو نماینده اصفهان در مسابقات المپیک برزیل خواهند بود که با هدف کسب اولین مدال طلای ایران در المپیک به میدان می‌روند.

وی درباره حمایت‌های هیئت تکواندو استان اصفهان از نمایندگان ملی پوش این استان نیز، خاطرنشان کرد: از لحاظ مالی با مشکل موجه هستیم و اگر بخواهیم به تمام بچه‌ها رسیدگی کنیم، باید بودجه بالغ بر ۱۰ میلیارد داشته باشیم تا به خوبی تیم‌داری کنیم، زیرا در کیوروگی، پومسه و آنمادانگ حرف اول را در کشور می‌زنیم و ۷۴ هزار تکواندوکار داریم، اما متأسفانه از سال ۹۹ ریالی از اداره کل به هیئت پرداخت نشده است. ما تا جایی که در توانمان باشد از ورزشکارانمان حمایت می‌کنیم و امیدواریم بازیکنان با دست پر برگردند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید