امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 238390 |
تاریخ انتشار : 26 مرداد 1397 - 15:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، این دوره از مسابقات از فردا شنبه همزمان با روز نخست این بازیها آغاز می شود. رقابتهای تکواندو در این دوره از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه با رقابت‌های پومسه یا همان اجرای فرم آغاز می‌شود که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، این دوره از مسابقات از فردا شنبه همزمان با روز نخست این بازیها آغاز می شود. رقابتهای تکواندو در این دوره از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه با رقابت‌های پومسه یا همان اجرای فرم آغاز می‌شود که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری و فاطمه حسام نمایندگان پومسه کشورمان هستند.

اما رقابت‌ها در بخش مبارزه از دوشنبه ۲۹ مردادماه با پیکارهای اوزان ۵۳- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۵۸- کیلوگرم مردان آغاز می‌شود. الهه شیدایی در اولین با «آراگون» از ژاپن پیکار می کند و سپس برای رسیدن به نیمه نهایی با برنده ازبگستان و قزاقستان پیکار خواهد کرد.ملیکا میرحسینی ابتدا «بک تای» از ویتنام را پیش رو دارد و سپس به دیدار برنده مبارزه سریلانکا و اردن می رود. فرزان عاشورزاده هم دور نخست استراحت دارد و در ادامه به مصافبرنده کامبوج و تاجیکستان خواهد رفت. 

سه شنبه ۳۰ مردادماه و در روز دوم، مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم گروه زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که پریسا جوادی در گام نخست به دیدار «برگووانوا» از قزاقستان می رود و در صورت برتری با «زانگوشی» از چین پیکار خواهد کرد.  ، زهرا پوراسماعیل در اولین دیدار خود «اوسپیووا» از ازبکستان را پیش رو دارد و در ادامه با برنده سریلانکا و کامبوج مبارزه می کند.  سعید رجبی هم در اولین مبارزه خود «لی سئونگ وان» از کره جنوبی را پیش رو دارد و سپس با برنده فیلیپین و چین مبارزه خواهد کرد. 

چهارشنبه ۳۱ مردادماه و در روز سوم این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان برگزار می شود که میرهاشم حسینی بعد از یک دور استراحت، با برنده مبارزه قطر و فیلیپین پیکار می کند. مهدی خدابخشی طبق قرعه دور نخست استراحت دارد و در ادامه با برنده مبارزه تکواندوکاران کره جنوبی و بحرین مبارزه خواهد کرد.

پنجشنبه اول شهریورماه در روز پایانی تکواندوکاران اوزان ۴۹- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم گروه مردان به روی «شی هاپ چانگ» می روند که  ناهید کیانی در اولین دیدار باید با «آشمیتا» از نپال مبارزه کرده و در ادامه به دیدار برنده قزاقستان و فیلیپین برود.  امیرمحمد بخشی دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده ازبکستان و افغانستان می رود.

کد خبر 4377009

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید