امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 243114 |
تاریخ انتشار : 06 آبان 1397 - 8:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سامان حیدری در گفتگو با خبرنگار صلح خبر در مورد وضعیت آماده سازی خود و تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان گفت: تمرینات بسیار خوبی را در چند ماه اخیر پشت سر گذاشتیم. در رقابتهای کاراته وان و قهرمانی آسیا نیز حضوری موفق داشتیم تا گام به گام […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سامان حیدری در گفتگو با خبرنگار صلح خبر در مورد وضعیت آماده سازی خود و تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان گفت: تمرینات بسیار خوبی را در چند ماه اخیر پشت سر گذاشتیم. در رقابتهای کاراته وان و قهرمانی آسیا نیز حضوری موفق داشتیم تا گام به گام برای کسب افتخاری دیگر در مسابقات قهرمانی جهان به آمادگی مطلوب دست پیدا کنیم.  کاراته ایران یک تیم پرستاره دارد که امیدواریم برای سومین دوره متوالی به نشان طلای تیمی جهان دست پیدا کرده و یک رکورد تاریخی را در دفتر پرافتخار ورزش ایران ثبت کنیم.

وی ادامه داد: عیار مسابقات جهانی بسیار بالاست، حضور در المپیک به عنوان یک رشته رسمی به مسابقات جهانی به عنوان یکی از مهمترین مراحل کسب امتیاز برای رسیدن به این میدان بزرگ  اعتباری دو چندان داده است و همه کشورها با سرمایه گذاری ویژه در این رویداد مهم شرکت می کنند. حضور کاراته کاهای بیش از ۱۰۰ کشور دنیا بیانگر آن است که رقابتهای این دوره از سطح فنی به مراتب بالاتری نسبت به دوره های قبل برگزار خواهد شد. 

سامان حیدری افزود:  مدال طلای رقابتهای کومیته تیمی برای همه کشورها اهمیت فوق العاده ای دارد و در هر دوره بیش از ۶۰ کشور ثبت نام می کنند. در این دوره نیز در یک جدول ۶۴ تیمی باید مبارزه کنیم. با توجه به نتایج چند سال اخیر، ترکیب تیم ملی ایران در دو بخش تیمی و انفرادی برای همه دنیا شناخته شده است و رقبا بدون شک با برنامه مقابل ما مبارزه می کنند. همین موضوع کار ما را دو چندان سخت کرده ولی ما انگیزه بالایی داریم و با وجود سختی کار به صراحت می گویم که رسیدن به سکوی قهرمانی برای تیم پرقدرت ایران شدنی است. 

وی در مورد رقبای ایران در این دوره از رقابتها گفت: در مسابقات تیمی نزدیک به ۱۵ کشور مدعی کسب مدال طلا هستند اما فرانسه با دو طلای جهان، ژاپن، کرواسی، آلمان، آذربایجان، مصر، سنگال و برزیل جزو شاخص های دنیا هستند که با سرمایه گذاری زیاد و آمادگی بالا به مادرید می آیند. البته تیمی که می خواهد عنوان نخست را کسب کند، نباید هیچ رقیبی را دست کم بگیرد. 

این عضو تیم ملی کاراته با اشاره به ۱۰ سال سابقه عضویت در تیم ملی اظهار داشت، از رده های پایه عضو تیم ملی بوده ام و در این مدت در ترکیب تیم ملی موفق به کسب سه طلا و یک برنز کومیته تیمی قهرمانی آسیا شده و در رقابتهای جهانی ۲۰۱۲ پاریس و ۲۰۱۴ برمن افتخار حضور در ترکیب کومیته تیمی را داشته ام که موفق به کسب یک طلا و یک برنز شده ام. اکنون آماده ام تا یکبار دیگر روی تاتامی جهانی زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی برای سومین طلای کومیته تیمی جهان مبارزه کنم. 

حیدری در پایان گفت: هم من و هم تمامی اعضای تیم شرایط روحی، روانی و بدنی مناسبی داریم و امیدوارم بتوانیم برابر با آنچه در تمرینات تلاش کرده ایم نتیجه لازم را کسب کرده و شاهد اهتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در سالن مسابقات باشیم. 

به گزارش خبرنگار صلح خبر، بیست و چهارمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه به میزبانی اسپانیا در مادرید برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران سوم آبان ماه راهی این کشور می شود. 

کد خبر 4443248

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید