امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 322452 |
تاریخ انتشار : 25 آبان 1398 - 12:23 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر این که همکاری این دانشگاه با سازمان زمین‌شناسی محدود به تولید پهپادها نمی‌شود، گفت:‌ ما در زمینه ساخت تجهیزات و پردازش اطلاعات با این سازمان همکاری خواهیم داشت. به گزارش صلح خبر، دکتر محمدرضا موحدی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر این که همکاری این دانشگاه با سازمان زمین‌شناسی محدود به تولید پهپادها نمی‌شود، گفت:‌ ما در زمینه ساخت تجهیزات و پردازش اطلاعات با این سازمان همکاری خواهیم داشت.

به گزارش صلح خبر، دکتر محمدرضا موحدی امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان زمین‌شناسی با دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه این دانشگاه مفتخر است که بتواند در حوزه‌های فناوری به کمک سازمان‌های صنعتی کشور بیاید، اظهار کرد:‌ ما تلاش داریم در کنار خدمات آموزشی و پژوهشی بتوانیم به عنصر اثر گذاری، رنگ بیشتری دهیم و در شرایط خاصی که کشور قرار دارد و شرایط تحریم بر آن حاکم است، از این تهدیدها به عنوان فرصت استفاده کند.

وی با اشاره به خدمات دانشگاه‌های بزرگ کشور در حوزه‌های صنعتی و رفع چالش‌ها، خاطر نشان کرد: دانشگاه شریف با دارا بودن جوانان با استعداد تلاش دارد تا از این استعدادها در راستای حل مشکلات کشور بهره ببرد و معضلات تکنولوژی کشور را مرتفع کند.

موحدی، امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان زمین‌شناسی را یکی از زمینه‌های همکاری و رفع چالش‌های کشور نام برد و ابراز امیدورای کرد که این همکاری بنیان پایداری برای رفع نیازهای کشور باشد.

معاون پژوهش‌وفناوری دانشگاه شریف با تاکید بر این‌که همکاری با سازمان زمین‌شناسی محدود به کاربردی کردن پهپادها در حوزه‌ ژئوفیزیک هوایی نخواهد بود، ادامه داد:‌ علاو بر آن، این دانشگاه در حوزه‌های ساخت تجهیزات، سنسورها و پردازش اطلاعات توانمندی‌هایی دارد که با سازمان زمین‌شناسی همکاری خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد که این همکاری گام بزرگی در جهت حل مشکلات کشور باشد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید