امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 439398 |
تاریخ انتشار : 07 خرداد 1400 - 14:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال جاری تاکنون در معابر پایتخت خبر داد. سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به اجرای  طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین در شهر تهران که از ابتدای سالجاری […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۱۷ دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال جاری تاکنون در معابر پایتخت خبر داد.

سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به اجرای  طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین در شهر تهران که از ابتدای سالجاری به اجرا درآمده است، گفت:  پلیس راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت‌های سنگینی که بدون مجوز در تهران اقدام به تردد کنند، برخورد خواهد کرد و در همین راستا نیز تاکنون ۱۷ دستگاه موتورسکیلت سنگین توقیف و به پارکینگ منتقل شده است. 

وی با بیان اینکه هفدمین موتورسیکلت در ساعت ۱۳:۳۰ امروز جمعه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت، نرسیده به جوانمردان شناسایی و توقیف شد، گفت: راکب این موتورسکیلت مشغول لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه بود که از سوی توسط تیم پلیس راهور تهران بزرگ متوقف شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه  طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد، گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون، هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سروصدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده  و موتورسیکلت آنها نیز توقیف می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید