امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 334578 |
تاریخ انتشار : 22 دی 1398 - 1:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر اینتر در سری آ ایتالیا برابر آتالانتا مساوی کرد اما میلان در شب گلزنی مهاجم سوئدی‌اش توانست کالیاری را شکست دهد. به گزارش صلح خبر، هفته نوزدهم سری آ ایتالیا شنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی اینتر به مصاف آتالانتا رفت و دو تیم به تساوی یک […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

اینتر در سری آ ایتالیا برابر آتالانتا مساوی کرد اما میلان در شب گلزنی مهاجم سوئدی‌اش توانست کالیاری را شکست دهد.

به گزارش صلح خبر، هفته نوزدهم سری آ ایتالیا شنبه شب برگزار شد که در مهمترین بازی اینتر به مصاف آتالانتا رفت و دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

اینتر که بازی را خوب شروع کرده بود خیلی زود به گل نخست دست یافت. لائوتارو مارتینس در دقیقه چهار نتیجه را یک بر صفر کرد. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و نیمه اول با پیروزی میزبان پایان یافت. در دقیقه ۷۵  روبین گوسنس توانست بازی را مساوی و شرایط را به نفع تیمش کند. داور در دقیقه ۸۸ یک پنالتی به نفع آتالانتا گرفت که سمیر هاندانوویچ توانست ضربه لویس موریل را مهار کند. در ادامه تلاش های دو تیم برای گلزنی بی نتیجه بود و امتیاز ها تقسیم شد.

اینتر با ۴۶ امتیاز در صدر باقی ماند اما اگر یوونتوس در دیدار امشب (یکشنبه) رم را شکست دهد این جایگاه را به خود اختصاص خواهد داد.

پیش از این دیدار میلان برابر کالیاری قرار گرفت و ۲ بر صفر مهمانش را شکست داد. در نیمه اول توپی از خط دروازه ها رد نشد اما در لحظات نخست ۴۵ دقیقه دوم لئائو توانست گل نخست روسونری ها را به ثمر برساند. زلاتان ایبراهیموویچ که برای نخستین بار در ترکیب اصلی میلان قرار می گرفت گل دوم تیمش را در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند. میلان با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و در رتبه هشتم قرار گرفت.

در دیگر دیدار این شب لاتزیو میزبان ناپولی بود. میزبان با تک گل چیرو ایموبیله در دقیقه ۸۲ توانست حریفش را شکست دهد و با ۴۲ امتیاز در رتبه سوم باقی بماند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید