امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 191966 |
تاریخ انتشار : 17 مهر 1396 - 10:08 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر توطئه‌ جدید امریکا و عربستان علیه ایران آغاز شده است به گزارش صلح خبر؛ روزنامه جوان در صفحه اول امروز 17 مهر خود نوشت: توطئه‌ جدید امریکا و عربستان علیه ایران آغاز شده است دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت بزرگداشت دو شهید حزب‌الله از توطئه جدید امریکا و […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر

توطئه‌ جدید امریکا و عربستان علیه ایران آغاز شده است

به گزارش صلح خبر؛ روزنامه جوان در صفحه اول امروز 17 مهر خود نوشت: توطئه‌ جدید امریکا و عربستان علیه ایران آغاز شده است

توطئه‌ جدید امریکا و عربستان علیه ایران آغاز شده است

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت بزرگداشت دو شهید حزب‌الله از توطئه جدید امریکا و عربستان علیه ایران خبر داد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز یك‌شنبه به مناسبت شهادت فرمانده «علی هادی العاشق» و «محمد حسن ناصرالدین» به سخنرانی پرداخت. وی در این سخنرانی گفت: «در مراسم امروز در بلده العین، دو خانواده علی العاشق و محمد ناصرالدین را خطاب قرار می‌دهم و شهادت فرزندان و عزیزان‌شان را که در ایام شهادت امام حسین به وی پیوستند، تبریک می‌گویم». دبیر‌کل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: «در مقاومت ما دهها شهید از جوانان وجود دارند که تنها فرزند خانواده بوده و همچنان نیز تعداد زیادی وجود دارند که در جبهه‌‌ها قرار دارند و در جنگ با اسرائیل دهها نفر از آنها به شهادت رسیدند و درحال حاضر نیز در مقابله با تروریسم تکفیری نیز این روند ادامه دارد و این ثروت انسانی است که لبنان از آن بهره می‌برد.»وی اضافه کرد: «در برهه اخیر داعش از روستا‌ها و شهرهای زیادی خارج شده است. برخی معتقد بودند که ادامه تعقیب داعش تا مرزهای سوریه و عراق باید متوقف شود اما توقف این موضوع به معنای این است که داعش بار دیگر حمله خواهد کرد، چون داعش هدف دیگری ندارد و تنها کار این گروه تروریستی کشتار، ترور و تخریب است. اگر تلاش‌های اخیر ارتش سوریه و مجاهدین مقاومت نبود چه بسا جنگ مسیر دیگری را می‌پیمود.» وی گفت: «امریکا هرگز نمی‌خواهد که داعش در ارتفاعات مرزی لبنان از بین برود به همین دلیل به دولت و ارتش لبنان فشار آورد و کمک‌ها به ارتش لبنان برای یک مدت متوقف کرد. امریکا هیچ عجله‌ای برای پایان یافتن داعش ندارد چون هدف امریکا نابودی ارتش و ملت‌های منطقه و خون و خونریزی بوده و داعش باید تا حداکثر زمان ممکن بتواند این وظیفه را انجام دهد».سید‌حسن نصرالله در ادامه این سخنرانی به توطئه عربی – غربی علیه ایران نیز اشاره كرد و گفت: «ما در منطقه در برابر یک توطئه جدیدی از سوی امریکا و عربستان هستیم و در رأس این توطئه می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهند. مشکل واقعی امریکا با ایران این بوده که تهران دلیل اصلی و واقعی شکست طرح امریکا و عربستان در منطقه است و به همین دلیل باید بهای آن را بپردازد و به این کشور اتهام حمایت از تروریسم زده شود.». وی افزود: «منتطر سخنان ترامپ درباره استراتژی امریکا برای مقابله با ایران خواهیم بود و این موضوعی است که بر تمام منطقه تأثیرگذار خواهد بود.»دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «سخنانی درباره سیاست‌های جدید برای مقابله با حزب‌الله وجود دارد که حتی روسیه نیز با این موضوع موافق نیست چون مسکو و تهران از خود دفاع می‌کنند و سیاست‌های جدید برای مقابله با حزب‌الله به این دلیل است که افتخار داشته در پیروزی‌‌ها و شکست توطئه‌‌ها مشارکت داشته باشد. تحریم‌های امریکا علیه حزب‌الله هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد و باعث تغییر مواضع ما نمی‌شود.»

اگر خبر يا گزارشي داريد از بخش خبرنگاران صلح خبر براي ما ارسال نماييد.

خبرنگاران RSS

قوانين خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمايل اعلام نماييد تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما مي توانيد از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش هاي خود را ارسال نماييد.
  3. شما مي توانيد اخبار و گزارش ها را به ايميل solhkhabar@yahoo.com ارسال نماييد.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاوير و گزارش هاي خود قوانين و مقرارت را رعايت فرماييد.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومي اکيدا خودداري فرماييد.
  6. از ارسال کاريکاتورهاي توهين آميز يا تصاوير موهن اکيدا خودداري فرماييد.
  7. رعايت کپي رايت در مطالب ارسالي الزامي است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطي بلافاصله حذف مي گردد.

گروه وبگردي صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید