امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 120540 |
تاریخ انتشار : 18 آبان 1395 - 23:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ توضیح سخنگوی سپاه درمورد هشدار سردار صفوی به بازرانی‌ها در پی مطرح شدن مباحثی پیرامون رفتار اقلیم کردستان در قبال جمهوری اسلامی ایران و تلاش تفرقه افکنانه رسانه های بیگانه در این زمینه سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: القای برداشت های سوء از […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

توضیح سخنگوی سپاه درمورد هشدار سردار صفوی به بازرانی‌ها

در پی مطرح شدن مباحثی پیرامون رفتار اقلیم کردستان در قبال جمهوری اسلامی ایران و تلاش تفرقه افکنانه رسانه های بیگانه در این زمینه سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: القای برداشت های سوء از اظهارات اخیر یکی از مقامات نظامی کشور پیرامون رفتار اقلیم کردستان با ایران، یک سناریوی شکست خورده است و دشمن در این عرصه طرفی نخواهد بست.

وی افزود: روابط جمهوری اسلامی ایران با جریانات کردی عراق بخصوص پارتی و اتحادیه میهنی یک رابطه دیرین و تاریخی است و همواره دستاوردهای مثبت و ارزشمندی برای طرفین داشته است.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به روابط حسنه ایران با خانواده بارزانی ها و شخص آقای مسعود بارزانی و نیز خانواده طالبانی ها و شخص آقای جلال طالبانی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام با شکست ها و ناکامی های پی در پی در سطح منطقه بویژه آنچه در عرصه تحولات میدانی حلب و موصل میگذرد، درصدد هستند به بهانه های واهی و با فرافکنی بر شکست های خود سرپوش گذاشته و راهبرد تفرقه و اختلاف بین دولتها و ملتهای منطقه از جمله مردم ایران و اقلیم کردستان را دنبال کنند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: روابط بسیار محکم ایران و اقلیم کردستان هرگز تحت تاثیر عملیات روانی رسانه های غربی، عبری و برخی رسانه های عربی قرار نخواهد گرفت و با هوشمندی طرفین برای دشمن نتیجه ای معکوس را رقم خواهند زد.

وی با تاکید بر اینکه آقای مسعود بارزانی بارها تاکید داشتند دوستان ما در اقلیم کردستان اجازه اقدامی علیه امنیت ملی ایران را نخواهد داد، گفت: مصالح و منافع امنیتی ایران و اقلیم به یکدیگر پیوند خورده و قطعا جبهه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی و نیز حامیان تروریسم تکفیری و سلفی قادر نخواهد بود به روابط حسنه ما لطمه ای وارد سازند.

64219

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید