امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 229768 |
تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1397 - 17:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر به گزارش  خبرنگار صلح خبر، یحیی دهقانی معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، درباره پاره ای از مشکلات روز اول نمایشگاه گفت: امسال آغاز به کار نمایشگاه کتاب با تأخیر انجام شد و همین مسأله باعث شد از برخی کارها عقب بمانیم مضاف بر اینکه […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

به گزارش  خبرنگار صلح خبر، یحیی دهقانی معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، درباره پاره ای از مشکلات روز اول نمایشگاه گفت: امسال آغاز به کار نمایشگاه کتاب با تأخیر انجام شد و همین مسأله باعث شد از برخی کارها عقب بمانیم مضاف بر اینکه ما به ناشران قول داده بودیم همه آنها در فضای مسقف جانمایی شوند که وقتی فضای مصلی را دیدیم مشخص شد که چنین امکانی وجود ندارد. این مسأله هم باعث کش و  قوس هایی شده بود که کار را به عقب می انداخت و حتی هنوز هم هستند ناشرانی که از جانمایی در زیر چادرها گلایه دارند.

وی افزود: البته فضایی که ما در اختیار داریم، بیشتر از فضای مورد استفاده است؛ منتهی طبقات مثبت یک در هر دو رواق مصلی به دلیل تعدد پله ها (هر کدام ۸۵ پله) و نبود آسانسور و اینکه رفت و آمد مردم مشکل می شد، مورد استفاده قرار نگرفتند.

دهقانی در مورد علت تلنبار شدن زباله در بخش هایی از مصلی که فضای نمایشگاه را نیز آلوده کرده است، گفت: درباره بحث نظافت، پیمانکارن ما که دیروز برای انجام این کار حاضر بودند به دلایلی از جمله اینکه غرفه سازی ها در تمام سالن ها همچنان ادامه داشت و حتی تا ۲ نصف شب هم طول کشید، موفق به نظافت نشدند. طبیعتاً انجام نظافت پیش از اتمام کارها هم فایده ای نداشت ولی امیدواریم از این به بعد با چنین مسئله ای رو به رو نشویم.

معاون اجرایی نمایشگاه همچنین درباره پایین بودن کیفیت کف سازی در سالن های موقف در بخش ناشران کودک و نوجوان و همچنین موکت کاری های غیراستاندارد در سالن های ناشران خارجی گفت: بله، چنین مشکلاتی در راهرو ها و بخشی از غرفه ها وجود دارد و به همین دلیل به پیمانکار سپرده شده تا اسپیس های این قسمت ها را بیشتر کنند تا زیر پای مراجعات لق نباشد. البته بخشی از این مشکلات به دلیل تردد زیاد چرخ دستی ها برای انتقال کتاب ها بوده است که موجب لق شدن و فرورفتگی کف سالن ها شده است.

وی در پایان با اشاره به تجربه مسئولان اجرایی نمایشگاه از بارندگی چند روز گذشته در پایتخت و اینکه آیا تمهیداتی برای جلوگیری از بروز خسارت به غرفه های ناشران در صورت بارش باران در روزهای آینده اندیشیده شده است یا خیر؟، گفت: باران چند روز گذشته برای نمایشگاه نعمت بود، چرا که موجب یک امتحان اساسی برای سازه ها شد. اغلب منافذ مشکل دار شناسایی و مسدود شده اند و امیدوارم دیگر مشکلی به وجود نیاید. البته باران مذکور خسارتی وارد نکرد چونکه هنوز هیچ کتابی به غرفه ها منتقل نشده بود.

کد خبر 4286667
کمال صادقی

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید