امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 326168 |
تاریخ انتشار : 13 آذر 1398 - 16:56 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سال گذشته ۱۹ هزار و ۲۷۶ نفر که عمدتاً جوان بودند را به راهیان نور بردیم که ۱۰ هزار نفر از آنها متعلق به آموزش و پروش گیلان بودند به گزارش صلح خبر،‌ سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور که در جلسه حفظ آثار و […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سال گذشته ۱۹ هزار و ۲۷۶ نفر که عمدتاً جوان بودند را به راهیان نور بردیم که ۱۰ هزار نفر از آنها متعلق به آموزش و پروش گیلان بودند

به گزارش صلح خبر،‌ سردار پاسدار محمد عبدالله‌پور که در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان  سخن می‌گفت اعلام نمود: دفاع مقدس گنج بی‌پایانی است که اگر درباره جوانب مختلف آن کار کنیم انقلاب تا سال‌های سال بیمه می‌شود. راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور است که ما را در برابر تهاجم دشمن بیمه می‌کند و ما از خاطرات رزمندگان می‌توانیم بسیار استفاده کنیم به شرط آنکه این خاطرات را بدون کم و زیاد کردن به مردم انتقال دهیم.

وی با اشاره به خاطراتی از رزمندگان در دوران دفاع مقدس  یادآور شد: ما در اواخر جنگ به‌ وضوح تغییر حالات رزمندگانی همچون شهید خوش‌سیرت را مشاهده می‌کردیم که برخلاف انسان‌های معمولی سجده‌های طولانی می‌کردند و این عبادت حاصل تربیت در دفاع مقدس است.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه با دورنگی و ریاکاری بسیاری از فرصت‌ها را از دست خواهیم داد خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۹ هزار و ۲۷۶ نفر که عمدتاً جوان بودند را به راهیان نور بردیم که ۱۰ هزار نفر از آنها متعلق به آموزش و پروش گیلان بودند و بزرگترین اردوی کاروان راهیان نور در کشور نیز به گیلان تعلق دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۵ هزار و ۶۰۰ نفر را به اردوی راهیان نور اعزام کردیم گفت: بیش از ۳۰۰۰ نفر از این افراد با کمک آموزش و پرورش گیلان ساماندهی شدند و از استاندار می‌خواهیم که شرایط اعزام کارکنان ادارات به راهیان نور توسط خودروهای ساماندهی شده توسط همان ادارات را فراهم کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اوضاع اقتصادی نامناسب و مشکلات تأمین اعتبارات در کل کشور افزود: چندین چادر در جنوب برای اسکان گیلانیان در مناطق عملیاتی وجود دارد و از همه ادارات و نهادها می‌خواهیم که در زمینه اعزام کارکنان خود به راهیان نور و مناطق عملیاتی به ما کمک کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید