امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 363133 |
تاریخ انتشار : 19 خرداد 1399 - 12:08 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر در پی افزایش شمار میتلایان به بیماری کووید 19، رهبر جریان صدر عراق از مسؤولان خواست مانع از تمامی تجمع‌ها و تظاهرات‌ها شوند. به گزارش صلح خبر، به نقل از شفق نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توییتی نوشت: برخی نشانه‌های خدا (بیماری کرونا) را انکار […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

در پی افزایش شمار میتلایان به بیماری کووید 19، رهبر جریان صدر عراق از مسؤولان خواست مانع از تمامی تجمع‌ها و تظاهرات‌ها شوند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از شفق نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توییتی نوشت: برخی نشانه‌های خدا (بیماری کرونا) را انکار می‌کنند و به این شکل قدرت خداوند را کوچک می‌پندارند.

صدر افزود: بدانید این بیماری اگر ساختگی و یا دروغ باشد، خطرات آن برای مومنان شدیدتر است، پس تقوای خدا را پیشه کنید، از خداوند قادر مقتدر طلب آمرزش و قرنطینه بهداشتی را رعایت کنید تا زمان فاصله‌گذاری اجتماعی فرا برسد. در غیر این صورت چه سودی دارد اگر این بیماری شما را از بین ببرد؟

رهبر جریان صدر عراق در ادامه نوشت: روی سخنم با مسؤولان مربوطه است که نشانه‌های کوتاهی آنها در اجرای قرنطینه بهداشتی نمایان شده و باید تمامی تجمع‌ها حتی دیدارهای گسترده و تظاهرات‌ها را ممنوع کنند.

او با تاکید بر لزوم آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص مسایل بهداشتی گفت: بسیاری خطرات این بیماری را نمی‌دانند، مومنان باید با هماهنگی کادر پر تلاش پزشکی به عملیات‌های ضدعفونی‌ در چارچوب‌های بهداشتی ادامه دهند، تعجب می‌کنم از مردمی که نه به مسایل معنوی همانند عبادت و دعا برای حل این مشکل راضی می‌شوند و نه به راه‌حل‌های مادی همانند قرنطینه، ضدعفونی کردن و فاصله‌گذاری اجتماعی.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید