امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 228446 |
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1397 - 20:33 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سلامت صلح خبر مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از سفر به کشور برزیل در راستای توسعه صادرات تجهیزات پزشکی تولید داخل خبر داد. به گزارش صلح خبر، رضا مسائلی، در خصوص سفر به کشور برزیل و حضور شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی داخلی در نمایشگاه های بین المللی، گفت: […]

به گزارش مجله سلامت صلح خبر

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت از سفر به کشور برزیل در راستای توسعه صادرات تجهیزات پزشکی تولید داخل خبر داد.

به گزارش صلح خبر، رضا مسائلی، در خصوص سفر به کشور برزیل و حضور شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی داخلی در نمایشگاه های بین المللی، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت در سال ۹۷ در حوزه تجهیزات پزشکی، بحث توسعه صادرات تجهیزات پزشکی است

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی که به عمل آمده، صادرات تجهیزات پزشکی در سال ۹۷، نسبت به سال ۹۶ با جهش ۱۰ برابری روبه رو خواهد بود، در سال ۹۶ میزان صادرات تجهیزات پزشکی ۲۴ میلیون دلار بوده که این میزان در سال ۹۷ به ۲۴۰ میلیون دلار خواهد رسید.

مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت با همکاری حوزه بین الملل و وزارت امور خارجه بحث صادرات تجهیزات پزشکی را دنبال می کند و در همین راستا، در معیت وزیر امورخارجه کشور از امروز، به مدت یک هفته، سفری به کشورهای برزیل، سنگال، نامیبیا و اروگوئه خواهیم داشت که بحث توسعه صادرات تجهیزات پزشکی از اهداف این سفر خواهد بود.  

مسائلی خاطرنشان کرد: حضور تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور برزیل یکی دیگر از اهداف سفر به این کشور است، چراکه یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های تجهیزات پزشکی دنیا در آمریکای لاتین در کشور برزیل برگزار می شود و لذا زمینه حضور شرکت های تولیدکننده تجهیزات پزشکی در آن نمایشگاه را در این سفر پیگیری خواهیم کرد

وی به ارتقای کیفیت تجهیزات پزشکی تولید داخل اشاره کرد و گفت: بحث توسعه و ارتقای تجهیزات پزشکی براساس استانداردهای بین المللی و اروپایی نیز یکی دیگر از اهداف ما است زیرا در سال ۹۷ تمام تجهیزات پزشکی تولید داخل، باید استانداردهای اروپایی را اخذ کنند.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید