امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 359996 |
تاریخ انتشار : 02 خرداد 1399 - 14:15 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی از جمله خبرگزاری فرانسه بیانات رهبر انقلاب اسلامی در روز قدس را با نقل قول‌هایی از ایشان مورد توجه قرار دادند. به گزارش صلح خبر، خبرگزاری فرانسه با پراداختن به سخنرانی روز قدس حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران گفت که مبارزه برای […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

رسانه‌ها و مطبوعات بین‌المللی از جمله خبرگزاری فرانسه بیانات رهبر انقلاب اسلامی در روز قدس را با نقل قول‌هایی از ایشان مورد توجه قرار دادند.

به گزارش صلح خبر، خبرگزاری فرانسه با پراداختن به سخنرانی روز قدس حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران گفت که مبارزه برای «آزادسازی فلسطین» یک «وظیفه اسلامی» است.

علاوه بر این پایگاه خبری لبنانی نهار نت با بازتاب همین بخش از بیانات مقام معظم رهبری، به نقل بخشی دیگر از سخنان ایشان پرداخته و نوشت: هدف از این مبارزه آزادسازی سرزمین فلسطین و بازگشت تمام فلسطینی‌ها به کشورشان است.

مجله هندی اوت لوک ایندیا نیز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس و درباره نقش مخرب صهیونیسم در منطقه نوشت: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی و کشنده بوده و برای این منطقه زیان‌آور است. [این رژیم] بدون شک ریشه‌کن شده و نابود خواهد شد.

افزون بر این، شبکه سنگاپوری سی.ان.ای به بازتاب بخشی از سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس پرداخته و به نقل از ایشان نوشت: امروزه، همه در حال شمارش تک تک قربانیان ویروس کرونا در سراسر جهان هستند اما کسی نپرسیده است چه کسی مسئول صدها هزار شهادت، حبس و ناپدید شدن‌ها در فلسطین و کشورهایی است که آمریکا و اروپا در آن‌جا جنگ به پا کرده‌اند.

این شبکه به نقل از رهبر انقلاب افزود: ویروس دیرینه صهیونیست‌ها از میان برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید