امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 279504 |
تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1398 - 18:07 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران از برگزاری تهرانگردی عصرانه برای عموم شهروندان از روز جهانی موزه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد. به گزارش صلح خبر یه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، پرهام جانفشان با بیان این‌که به […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران از برگزاری تهرانگردی عصرانه برای عموم شهروندان از روز جهانی موزه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش صلح خبر یه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، پرهام جانفشان با بیان این‌که به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برنامه‌های متنوعی در دو بخش شهروندی و مخاطب خاص برگزار می‌شود، افزود: موزه‌ها تبلور تمدن و فرهنگ یک جامعه و ملت‌اند که شناخت درست از آن‌ها باعت توسعه‌یافتگی خواهد شد، چرا که توسعه پایدار شهری با حفظ باورها و داشته‌های فرهنگی گذشتگان ارتباط مستقیم دارد.

وی برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی در موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و برگزاری مسابقه عکاسی را از دیگر برنامه‌های هفته میراث فرهنگی عنوان کرد و از عموم شهروندان خواست برای ثبت نام در تورهای رایگان عصرانه نام خانوادگی خود را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۳۰۰۰۱۰۰ ارسال کنند.

جانفشان با اشاره به برگزاری همایش “روز جهانی موزه در استان تهران” در روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت و در سالن اجتماعات بنیاد سینمایی فارابی، در توضیح برنامه‌های تخصصی موزه‌های زیرنظر این اداره کل توضیح داد: در این هفته “نشست اصالت‌شناسی تکنیک موزائیکی در ساخت آبگینه”، “ورک‌شاپ نقاشی روی سفال” و”ورک‌شاب نقاشی روس سفال و شیشه” در موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران، “نمایشگاه فرش‌های ممتاز محرابی” در موزه فرش، “نمایشگاه و نشست تخصصی ” طب، دیروز ، امروز ” در موزه رضا عباسی و ورک‌شاپ نقاشی پشت شیشه در موزه نقاشی پشت شیشه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید