امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 258716 |
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1397 - 12:01 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر یک اسیر فلسطینی در اقدامی اعتراض‌آمیز به نحوه مدیریت و خدمات زندان‌های اسرائیل در واکنش به اقدامات سرکوبگرانه این رژیم در حق اسرای فلسطینی، اقدام به خود سوزی کرد. به گزارش صلح خبر، باشگاه اسیران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد، ابراهیم النتشه، اسیر فلسطینی ساکن قدس به ۱۱ […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

یک اسیر فلسطینی در اقدامی اعتراض‌آمیز به نحوه مدیریت و خدمات زندان‌های اسرائیل در واکنش به اقدامات سرکوبگرانه این رژیم در حق اسرای فلسطینی، اقدام به خود سوزی کرد.

به گزارش صلح خبر، باشگاه اسیران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد، ابراهیم النتشه، اسیر فلسطینی ساکن قدس به ۱۱ سال زندان محکوم شده و در زندان نقب اسرائیل به سر می‌برد و در اعتراض به مدیریت زندان‌ خود را سوزاند و در اثر آن جراحت‌های جزئی برداشته است. این نخستین بار است که یک اسیر فلسطینی اقدام به خودسوزی می‌کند.

در این بیانیه آمده است،‌ حالت آماده‌باش و تنش بر زندان صحرایی نقب حاکم است و مدیریت این زندان خودروهای اورژانس و آتش‌نشانی جهت آمادگی برای مقابله احتمالی با اسرای زندان را مستقر کرده است.

باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد، مدیریت خدمات زندان‌های اسرائیل دستگاه‌های پارازیت در اطراف بخش داخلی زندان نصب کرده است؛ مساله‌ای که موجب وقوع حالتی از تنش میان اسرا و مدیریت زندان شده است.

این باشگاه نسبت به مقابله احتمالی یا عملیات سرکوب‌گرانه علیه اسرای فلسطینی در زندان صحرایی نقب به ویژه پس از استقرار خودروهای اورژانس و آتش‌نشانی هشدار داده و اعلام کرد، مدیریت زندان بعضی از بخش‌ها را بسته است؛ مساله‌ای که موجب به وجود آمدن حالتی از التهاب خواهد شد.

زندان صحرایی نقب از بزرگ‌ترین زندان‌های اسرائیل بوده و در آن نزدیک به ۲۰۰۰ اسیر زندانی هستند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید