امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 295539 |
تاریخ انتشار : 30 تیر 1398 - 17:06 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر مهلت ارسال اثر به نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت تا پنجم مرداد ماه سال جاری تمدید شد. به گزارش صلح خبر، دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت اعلام کرده است: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار ارسال آثار تنها از طریق سایت اطلاع‌رسانی سپهر […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

مهلت ارسال اثر به نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت تا پنجم مرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش صلح خبر، دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت اعلام کرده است: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار ارسال آثار تنها از طریق سایت اطلاع‌رسانی سپهر سوره به نشانی www.artfest.ir امکان‌پذیر بود و نظر به اینکه امکان آپلود فیلم اجرای متقاضیان شرکت در جشنواره با مشکلاتی مواجه شد، ضمن تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره تا پنجم مرداد ماه سال جاری، امکان ارسال آثار به صورت فیزیکی برای علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان وجود دارد و آثار ارسالی در دبیرخانه جشنواره در سایت آپلود خواهد شد.

لذا هنرمندانی که امکان ارسال اثر خود از طریق سایت www.artfest.ir را نداشته‌اند می‌توانند تا پنجم مرداد ماه و با تکمیل فرم‌های مربوطه فیلم اجرای خود را از طریق سی دی به آدرس دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت ارسال کنند.

نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت ۲۲ تا ۲۴ مرداد ماه و در بخش های بین الملل، سراسری، جنبی و ویژه برگزار می‌شود که بخش سراسری این جشنواره خود شامل بخش های گروه نوازی، تک نوازی و مولودی خوانی است که علاقمندان می‌توانند در هر کدام از بخش‌های اعلام شده و بر اساس مقررات جشنواره آثار خود را ارسال کنند.

علاقه مندان و شرکت کنندگان می توانند برای دریافت فایل فراخوان و ارسال آثار خود به جشنواره به سایت http://www.artfest.ir/ مراجعه کرده و یا آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج – خیابان شهید تعریف – پایین تر از بیمارستان شهید قاضی کدپستی ۶۶۱۷۶۱۵۶۵۱ ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۳۲۴۳۶۲۴ و ۳۳۲۲۷۱۲۵ با پیش شماره ۰۸۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید