امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 355584 |
تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1399 - 10:14 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر وزیر مشاور و سخنگوی دولت اردن اعلام کرد که این کشور در راستای تلاش‌ها برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا تعطیلی فعالیت اکثر موسسات بخش عمومی را طی ماه مبارک رمضان که ۲۳ ماه مه پایان می‌یابد، تمدید کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از بلومبرگ، امجد […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

وزیر مشاور و سخنگوی دولت اردن اعلام کرد که این کشور در راستای تلاش‌ها برای ممانعت از شیوع ویروس کرونا تعطیلی فعالیت اکثر موسسات بخش عمومی را طی ماه مبارک رمضان که ۲۳ ماه مه پایان می‌یابد، تمدید کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از بلومبرگ، امجد العضایله، وزیر مشاور و سخنگوی رسانه‌ای دولت اردن در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: برخی از وزارتخانه‌ها و هیأت‌های رسمی هفته آتی فعالیت خود را با تعداد بسیار کمی از کارمندان از سر خواهند گرفت.

العضایله همچنین تصریح کرد: وسایل نقلیه عمومی تنها برای آنهایی که مجوز دارند، از سر خواهد گرفته شد، زیرا که این کشور همچنان در ممنوعیت رفت‌و آمد به سر می‌برد.

وی در ادامه افزود: بیشتر مشاغل از هفته آتی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

اردن در ۲۱ ماه مارس ممنوعیت رفت‌و آمد وضع کرد و حمل و نقل میان شهرها ممنوع شد و به برخی از بخش‌های حیاتی اجازه داده شد تا مطابق با شروط و در ساعات معینی فعالیت کنند.

مقامات اردن روز یکشنبه تعطیلی فعالیت وزارتخانه‌ها، اداره‌های رسمی، موسسات و هیأت‌های عمومی را تا پایان ماه مبارک رمضان در پی تلاش‌ها برای مهار ویروس کرونا تمدید کردند. بخش‌های حیاتی دولتی، بخش خصوصی، موسسه‌های بانکی که بنا بر تصمیم بانک مرکزی اجازه فعالیت دارند و همچنین بخش بهداشتی از این تصمیم مقامات اردن مستثنی هستند.

این چهارمین باری است که دولت اردن فعالیت وزارتخانه‌ها، اداره‌ها و موسسات رسمی را تعطیل می‌کند.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت اردن، تاکنون ۴۴۷ مورد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است و هفت مورد نیز به خاطر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید