امروز: دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 6 ذو القعدة 1445 | 2024-05-13
کد خبر: 433824 |
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1400 - 15:33 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید مجدد یک هفته ای محدودیت‌های ضدکرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، در شهر تهران گروه شغلی ۱ همچنان می توانند هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند و گروه […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

تمدید تعطیلی بازار بزرگ تهران

رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغ استاندار تهران مبنی بر تمدید مجدد یک هفته ای محدودیت‌های ضدکرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی، در شهر تهران گروه شغلی ۱ همچنان می توانند هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند و گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ همچون هفته‌های گذشته تعطیل هستند و به هیچ وجه امکان فعالیت را ندارند.

به گزارش صلح خبر، قاسم نوده فراهانی با اشاره تمدید تعطیلی بازار بزرگ تهران، تصریح کرد: تمدید تعطیلی صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از  شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه صرفا با تعطیلی اصناف شیوع ویروس کرونا کنترل نخواهد شد، تاکید کرد: اصناف برای جلوگیری از ورشکستی باید فعالیت داشته باشند و آمادگی کامل برای اجرای هرنوع پروتکل بهداشتی را دارند، اما بسته بودن واحدهای صنفی و فعالیت بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی و … با توجه به شرایط اقتصادی سخت اصناف آنهم بدون هیچ حمایتی اصلا کارشناسی و گره گشا نیست و بارها مراتب اعتراض خود را اعلام کرده‌ایم.
رئیس اتاق اصناف تهران در پایان گفت: حتی در سخت ترین شرایط نیز سلامتی مردم و هموطنان اولویت اول اصناف است و از تمامی صنوف شهر تهران درخواست دارم تمامی پروتکل های بهداشتی را کاملا رعایت فرمایند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید