امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 331621 |
تاریخ انتشار : 08 دی 1398 - 16:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در برابر ایثارگران احساس تکلیف کنند و این تکالیف را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. به گزارش صلح خبر،‌ مهدی ایزدی در سفر به استان کرمانشاه و در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار این […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در برابر ایثارگران احساس تکلیف کنند و این تکالیف را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

به گزارش صلح خبر،‌ مهدی ایزدی در سفر به استان کرمانشاه و در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار این استان هدف از سفر خود به کرمانشاه را بررسی مشکلات آسایشگاه جانبازان و مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار عنوان و به تشریح مواردی  از قوانین و مقررات حوزه حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت.

در ادامه بازوند استاندار کرمانشاه نیز ضمن تشکر از حضور مسئولان بنیاد گفت: خانواده‌های معظم شهدا متعلق به همه آحاد مردم این کشور هستند و خدمت به این عزیزان افتخاری بزرگ برای همه مسئولان نظام است.  استانداری و مسئولان استان در همکاری و حمایت از برنامه‌های بنیاد تمام تلاش و توان خود را به کار خواهند گرفت.

همچنین حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: حمایت‌های بی‌دریغ استاندار کرمانشاه موجب شد تا مشارکتی بالغ بر ۱۰ و نیم میلیارد تومان برای بنیاد در پی داشته باشد که دریافت دو میلیارد تومان از مصوبات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و تأمین هزینه سفر تعدادی از جانبازان عزیز به مشهد مقدس از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مواردی از این دست نمونه‌هایی از حمایت‌های بی‌دریغ استاندار کرمانشاه از بنیاد استان است.

گفتنی است در این دیدار محمدرضا پور حاج رضایی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار و احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

ایزدی در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان کرمانشاه در نشستی به‌منظور بررسی مسائل درمانی آسایشگاه جانبازان و همچنین مجموعه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار کرمانشاه بر سرعت بخشیدن در حل مسائل و مشکلات این مجموعه تأکید کرد و گفت: به دنبال آن هستیم که این مجموعه به بهترین شکل ممکن اداره شده و با کیفیت مطلوبی بتواند به جانبازان و جامعه ایثارگری خدمات خود را ارائه کند.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به وظایف دیگر دستگاه‌های اداری در قبال ایثارگران اشاره کرد و افزود: رسیدگی به امور ایثارگران فقط منحصر به بنیاد نیست و برای حل مسائل و مشکلات این عزیزان لازم است همه دستگاه‌های اجرایی احساس تکلیف کنند و این تکالیف را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید