امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 269232 |
تاریخ انتشار : 14 فروردین 1398 - 9:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر در پی درگذشت جمشید مشایخی از ستاره ها برجسته کشورمان، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در پیام تسلیتی از مشایخی به عنوان انسانی وارسته و دغدغه مند که همواره تلاشش پاسداری از فرهنگ و هنر اصیل این سرزمین بود، نام برد. به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی رییس […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

در پی درگذشت جمشید مشایخی از ستاره ها برجسته کشورمان، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در پیام تسلیتی از مشایخی به عنوان انسانی وارسته و دغدغه مند که همواره تلاشش پاسداری از فرهنگ و هنر اصیل این سرزمین بود، نام برد.

به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت جمشید مشایخی اسطوره بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون در کانال تلگرامش پیامی به این شرح منتشر کرد:

خبر درگذشت استاد جمشید مشایخی هنرور فرهیخته و یکی از چهره های پر افتخار فرهنگ و هنر ایران زمین موجب تاثر فراوان گردید. بی شک هر ایرانی با شنیدن نام جمشید مشایخی آن چه که در ذهنش مجسم می شود هنر فاخر و ارزشمند ایرانی است. انسانی وارسته و دغدغه مند که  همواره تلاشش بر پاسداری از فرهنگ و هنر اصیل  این سرزمین بود و با ویژگی های اخلاقی کم نظیرش مانند تواضع، فروتنی، زلالی و صفای درون و صداقت در گفتار به الگویی ارزشمند و همیشگی برای اهل هنر تبدیل شد.

ان مرحوم با نقش افرینی های درخشان  خود یکی از مفاخر فرهنگی و هنری این سرزمین است که همواره نام و یاد او در حافظه تاریخی مردم قدر شناس و فرهنگ دوست این مرز و بوم  جاودان خواهد ماند. اینجانب درگذشت این هنرور فرهیخته را به خانواده آن مرحوم و همه علاقه مندان به ایشان تسلیت می گویم و در شب مبارک مبعث پیامبر اکرم(ص) از خداوند متعال برای ان مرحوم رحمت و غفران الهی و همنشینی با نبی مکرم اسلام را خواستارم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید