امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 336706 |
تاریخ انتشار : 01 بهمن 1398 - 7:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/سیستان و بلوچستان وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش برای کاهش محرومیت‌های آموزشی سیستان و بلوچستان در سطح ملی ادامه دارد و قرار است در نشست ویژه‌ای با حضور پنج معاون مسائل و مشکلات بررسی و برای رفع مشکلات این استان تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد. محسن حاجی […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/سیستان و بلوچستان وزیر آموزش و پرورش گفت: تلاش برای کاهش محرومیت‌های آموزشی سیستان و بلوچستان در سطح ملی ادامه دارد و قرار است در نشست ویژه‌ای با حضور پنج معاون مسائل و مشکلات بررسی و برای رفع مشکلات این استان تصمیم‌گیری لازم اتخاذ خواهد شد.

محسن حاجی میرزائی دوشنبه 30 دیماه در نشست شورای آموزش و پرورش مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان که در محل فرمانداری چابهار برگزار شد اظهار داشت: همه برای کاهش محرومیت‌ها، استاندارد سازی فضای آموزشی، افزایش سرانه‌های این استان بسیج خواهند شد و خیران و دولت در کنار این مردم قدرشناس و وفادار منطقه خواهند بود.

وی افزود: یکی از تعهدات این است هدف گذاری لازم برای ارتقای کیفیت آموزشی، استانداردسازی فضاهای آموزش و تلاش برای جذب نیروی انسانی کارآمد را داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سیل سیستان و بلوچستان خسارت‌های زیادی دیده است و مدارس نیز تخریب شده، خاطرنشان کرد: در سال آینده شاهد رفع بسیاری از مشکلات و افزایش جایگاه آموزشی این استان در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

وی گفت: مشکلات و بحران‌های ناشی از وقوع حوادث طبیعی زمینه‌ای برای آموختن، یادگرفتن و اندوختن تجربه برای مقابله بهتر با حوادث است و همه مردم و مسوولان برای بازگشت سیلزدگان به زندگی عادی تلاش می‌کنند.

حاجی میرزایی ادامه داد: در مدارس سراسر کشور برنامه «سیل مهربانی» با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی و دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان سیلزده سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی به نحو مطلوب و شایسته‌ای که در شان آنان است فراهم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز سیستان و بلوچستان کانون توجه و نگاه مسوولان و آحاد مردم است و همه برای ایجاد شرایط زندگی عادی مردم و برگشتن به وضعیت قبل از سیل تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید