امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 349972 |
تاریخ انتشار : 08 فروردین 1399 - 14:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر به دنبال پیشنهاد رهبر انصارالله یمن برای تبادل اسرای جنبش حماس با اسیران عربستانی گروه‌های فلسطینی از این ابتکار عمل استقبال و تقدیر کردند. به گزارش صلح خبر به نقل از المیادین، جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از طرح عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن درباره تبادل اسرای […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

به دنبال پیشنهاد رهبر انصارالله یمن برای تبادل اسرای جنبش حماس با اسیران عربستانی گروه‌های فلسطینی از این ابتکار عمل استقبال و تقدیر کردند.

به گزارش صلح خبر به نقل از المیادین، جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از طرح عبدالملک حوثی، رهبر انصارالله یمن درباره تبادل اسرای سعودی بازداشت شده در یمن با فلسطینی‌های بازداشتی در عربستان گفت که از این روحیه برادرانه و همبستگی انصارالله با ملت فلسطین تشکر می‌کند.

محمود الزهار از رهبران حماس تاکید کرد که این طرح دل‌های مبارزان مقاومت در فلسطین را شاد کرد اما بعید می‌داند که عربستان با آن موافقت کند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز تاکد کرد که طرح انصارالله طرحی شجاعانه و منحصر به فرد و تاکیدی بر موضع اصیل یمن است.

وی گفت: این طرح بیانگر ارتباط محکم یمن با مسئله فلسطین است.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز طرح انصارالله را راهکاری پسندیده و نشانگر مسئولیت پذیری و آگاهی بالای انصارالله یمن دانست.

همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تقدیر از این طرح اعلام کرد: ابتکار عمل الحوثی بیانگر عمق حس مسئولیت ملت یمن در قبال مسئله فلسطین است و ما از عربستان می‌خواهیم هر چه سریعتر همه بازداشتی‌های فلسطین را آزاد کند.

پیشتر رهبر انصارالله یمن اعلام کرد آماده است در مقابل آزادی بازداشتی‌های فلسطین اسرای سعودی را آزاد کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید