امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 227520 |
تاریخ انتشار : 06 فروردین 1397 - 18:35 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حامد رهنمائی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد. به گزارش صلح خبر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فاضل نظری در این حکم به تعاملات موثر […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حامد رهنمائی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل منصوب شد.

به گزارش صلح خبر به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فاضل نظری در این حکم به تعاملات موثر و تصویر و تصوری که از ماهیت و عملکرد کانون در اندیشه مخاطبان عام و خاص شکل می‌گیرد، اشاره و تاکید کرده است کیفیت فعالیت‌های این مجموعه با نحوه انعکاس و بازتاب خدمات ممتاز و تولیدات متمایز آن نیز ارتباط مستقیم دارد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در بخش دیگری از این حکم نقش حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل در سپهر فعالیت‌های کانون را حائز اهمیت ویژه در راستای موفقیت عمومی و فرایندی برنامه‌ها دانسته است.

بر همین اساس، نظری تحقق این امر را مستلزم ارتباط موثر با رسانه‌ها، نهادهای خبری و اطلاع‌رسانی با ملاحظه ظرفیت فعالیت‌های برون‌مرزی به ویژه منطقه‌ای کانون و تمهیدساز و کار متمرکزسازی حوزه‌ اجرای همایش‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، هم‌چنین احصاء بازخورد سلیقه و نگاه جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان در رابطه با اقدامات کانون و تلاش در جهت بهبود و ارتقاء ارتباطات درون سازمانی در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرده است.

یادآوری می‌شود، حامد رهنمائی تاکنون مسئولیت‌هایی مانند مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران، مدیرعامل موسسه سپهر سوره هنر، برگزاری جشنواره‌های هنری و دبیری جشنواره‌هایی هم‌چون گزارش یک نگرانی را بر عهده داشته است. پیش از این مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به مدت دو سال و هشت ماه بر عهده مجتبی دانشور بود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید