امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 367166 |
تاریخ انتشار : 09 تیر 1399 - 11:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر روزنامه رسمی “رودونگ سینمون” کره شمالی امروز (دوشنبه) در چهارمین سالروز ریاست رهبر کره شمالی بر کمیسیون امور دولتی که عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری این کشور کمونیست محسوب می‌شود، به تعریف و تمجید از رهبر کره شمالی پرداخت؛ اقدامی که ظاهرا با هدف تقویت اتحاد و وحدت داخلی صورت […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

روزنامه رسمی “رودونگ سینمون” کره شمالی امروز (دوشنبه) در چهارمین سالروز ریاست رهبر کره شمالی بر کمیسیون امور دولتی که عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری این کشور کمونیست محسوب می‌شود، به تعریف و تمجید از رهبر کره شمالی پرداخت؛ اقدامی که ظاهرا با هدف تقویت اتحاد و وحدت داخلی صورت گرفته است.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، امروز چهارمین سالروز انتصاب کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی به عنوان رئیس کمیسیون امور دولتی است اما ظاهرا کره شمالی در بحبوحه نگرانی‌ها نسبت به شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفته تا از هرگونه برگزاری جشن به این مناسبت خودداری کند. امسال همچنین پنجمین یا دهمین سالروز این انتصاب نیست که کره شمالی معمولا آن‌ها را با مراسم‌هایی بزرگ و باشکوه جشن می‌گیرد.

سال گذشته یک نشست ملی برای جشن گرفتن این سالروز برگزار شده بود.

روزنامه رودونگ سینمون که ارگان حزب حاکم کره شمالی محسوب می‌شود، نوشت: همبستگی، بیعت و وفاداریمان با رهبر کشورمان در طوفان‌های شدید و مبارزات بی‌رحمانه با دشمنانمان قوی‌تر شده و به یک نیروی قوی بدل شده اشت.

این روزنامه دستاوردهای کیم را در تقویت قدرت ارتش و اقتصاد تحسین کرده و تاکید کرد: کیم جونگ‌-اون در سیاست‌هایش مردم کره شمالی را در اولویت قرار داده و در سخت‌ترین شرایط موجود جایگاه و قدرت کشورمان را بالاتر برده است.

در ادامه گزارش این رونامه آمده است: تهدیدات جنگی مطرح شده از سوی نیروهای متخاصم و جنون آنها برای سرکوب ما صرفا با هدف نابودی اقتصادمان و جلوگیری از پیشرفتمان صورت نگرفته است. هدف اصلی این اقدامات، ایجاد تفرقه در بین ما و سرنگونی نظام حاکم کشورمان از طریق ایجاد مشکلات و نارضایتی‌های شدید است.

کیم جونگ-اون اواخر سال ۲۰۱۱ میلادی به دنبال درگذشت کیم جونگ-ایل، پدرش و رهبر سابق کره شمالی، زمام امور این کشور را برعهده گرفت.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، پارلمان کره شمالی در اقدامی با هدف تقویت قدرت کیم جونگ-اون، وی را به عنوان رئیس کمیسیون امور دولتی که یک نهاد تازه تاسیس است، منصوب کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید