امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 352944 |
تاریخ انتشار : 25 فروردین 1399 - 17:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رئیس جمعیت هلال احمر از تصویب طرح جذب 1000 امدادگر داوطلب متخصص، در شورای عالی هلال احمر و در مرحله نخست جذب نیروی عملیاتی مورد نیاز پایگاه های این جمعیت خبر داد. به گزارش صلح خبر، کریم همتی گفت: در حال حاضر 1241 نیروی عملیاتی در این جمعیت دارای […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رئیس جمعیت هلال احمر از تصویب طرح جذب 1000 امدادگر داوطلب متخصص، در شورای عالی هلال احمر و در مرحله نخست جذب نیروی عملیاتی مورد نیاز پایگاه های این جمعیت خبر داد.

به گزارش صلح خبر، کریم همتی گفت: در حال حاضر 1241 نیروی عملیاتی در این جمعیت دارای پست سازمانی پایگاه هستند اما این جمعیت برای تکمیل نیروی کادر پایگاه های خود 4100 نیروی دیگر نیاز دارد.

وی افزود: به منظور تامین و ساماندهی نیروی انسانی و ایجاد انگیزه برای نیروهای داوطلب هلال احمر جهت خدمت در پایگاه های امداد و نجات و همچنین صرفه جویی در منابع، امکانات و تجهیزات فردی و عملیاتی، تربیت نیروی انسانی با دوام و متعهد و تخصصی شدن ارائه خدمات؛ جذب نیروی انسانی مورد نیاز در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی و در چند مرحله انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در مرحله نخست، 1000 امدادگر داوطلب متخصص پس از انجام مراحل اداری و تصویب در سازمان امور اداری و استخدامی کشور در این جمعیت جذب خواهند شد، براین اساس 778 نیرو در پایگاه امداد و نجات بین شهری (جاده ای)، 90 نیرو در پایگاه های کوهستان، 30 نیرو در پایگاه های ساحلی و 102 نیرو نیز در مراکز پاسخگویی اضطراری 112، جذب می شوند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر، همتی گفت: یکی از شروط جذب، استفاده از نجاتگران با سابقه فعالیت بیش از 3 سال است که دوره های تخصصی مرتبط را گذرانده و دارای گواهینامه رانندگی پایه 2 باشند. برای استمرار حضور این نیروها در پایگاه ها تعهدنامه محضری دریافت می شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید