امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 199952 |
تاریخ انتشار : 11 آبان 1396 - 15:02 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی ظهر پنج شنبه در کنگره نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که به همت کارگزاران سازندگی سمنان و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، ضمن  بیان اینکه برخی از بی قانونی هایی که در کشور وجود دارد می تواند تبعات سنگینی را برای جامعه […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی ظهر پنج شنبه در کنگره نکوداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که به همت کارگزاران سازندگی سمنان و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، ضمن  بیان اینکه برخی از بی قانونی هایی که در کشور وجود دارد می تواند تبعات سنگینی را برای جامعه داشته باشد، ابراز داشت: هاشمی رفسنجانی ستون و ریشه های درخت تنومند انقلاب است که راه و رسم اعتدال از شیوه های مرسوم کار وی محسوب می شد و همین شیوه نیز باعث شد در مجموعه نظام و تصمیم گیری های مجلس در زمان آن مرحوم علیرغم طیف های مختلف، تفکر غالب بر مبنای اعتدال و توسعه باقی بماند.

وی با انتقاد از کسانی که به خاندان و اطرافیان آیت الله هاشمی هجمه های سنگین وارد می کنند، افزود: چرا عده ای قلیل در کشور وجود دارد که با منش تندروی و افراط، ناجوانمردانه و نا آگاهانه بر ارکان نظام می تازند؟ چرا باید به این جمعیت دو تا سه درصدی فرصت نفوذ در اداره کشور را دهیم؟ تنها باید گفت امیدواریم این رفتارها از روی نا آگاهی باشد در غیر این صورت بوی منفعت طلبی می دهد.

رفتارهای ناآگاهنه مهار شود

عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه باید با تجزیه و تحلیل، رفتارهای ناآگانه را مهار کنیم، ابراز داشت: تفکرات غلط و تصمیم های تریبونی به نفع نظام نیست لذا بهترین راهکار مقابله با این اقدامات سازمان دهی قوی و عملی در اجرای عملکرد افرادی محسوب می شود که با آرای مردم در بطن جامعه کار می کنند که این نوع تفکر مسلما کارساز تر و همگام با توسعه کشور است.

همتی با بیان اینکه آیت الله هاشمی نگران مسیرانقلاب، توسعه و عمران و تندروی ها بود، تصریح کرد: چند روز قبل رحلت وی به دیدارشان رفتیم که با شرایط سنی آماده به سفر به استان ایلام برای رفع مشکلات بیکاری بودند، در این دیدار، روند کار در کشور و دیدگاه های عموم مردم و حتی حاکمیت و نظام مد نظر قرار داشت و آن مرحوم در چنین شرایطی نیز همچنان به فکر این بود که در آینده باید چه کرد و این نشان از روحیه خدمت رسانی آیت الله هاشمی به مردم بر می آید.

وی با طرح این سوال که چرا به اسم اسلام بعضاً تیشه به ریشه ارزش ها زده می شود، تاکید کرد: زمانی شعار می دادیم «ایران پر از بهشتی است» در حالی که مرحوم بهشتی، خود چنین روزهایی را بر مبنای اساس دینی و منطقی پیش بینی می کردند، لیکن باید گفت امثال بهشتی، مصدق، هاشمی، امیرکبیر در تاریخ تکرار ندارند و لذا باید گفت چرا هر کدام را به بهانه های مختلف با ابزار تهمت سازی، جو، پرونده سازی تخریب می شوند؟

Let’s block ads! (Why?)

خبرگزاری مهر

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران صلح خبر

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید