امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 372515 |
تاریخ انتشار : 07 فروردین 1399 - 14:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر تصاویری از ابر‌کامیون خیالی بوگاتی! سایت پدال: خانواده‌ی بوگاتی با معرفی نسخه‌های سفارشی از شیرون در حال گسترش بوده و طبق خبر‌های پیشین، به زودی دومین محصول این برند نیز به شکل یک شاسی‌بلند تولید خواهد شد. به احتمال زیاد تعداد اعضای خانواده‌ی بوگاتی پس از این خودرو دیگر […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

تصاویری از ابر‌کامیون خیالی بوگاتی!

سایت پدال: خانواده‌ی بوگاتی با معرفی نسخه‌های سفارشی از شیرون در حال گسترش بوده و طبق خبر‌های پیشین، به زودی دومین محصول این برند نیز به شکل یک شاسی‌بلند تولید خواهد شد. به احتمال زیاد تعداد اعضای خانواده‌ی بوگاتی پس از این خودرو دیگر افزایش نخواهد یافت، اما تصور کنید این خودروساز فرانسوی با ریشه ایتالیایی و مالک آلمانی بخواهد راه تسلا را ادامه داده و یک کامیون بسازد!

رندری جالب از ابر کامیون خیالی بوگاتی!

واضح است که چنین خودرویی هرگز توسط بوگاتی تولید نمی‌شود، اما یکی از طراحان دنیای خودرو ابر کامیون بوگاتی را تصور کرده و حاصل کار نیز جالب می‌باشد.

نمای جلوی این کامیون همان شکل C موجود در شیرون را حفظ کرده است. کابین نیز تک نفره بوده و راننده در مرکز آن نشسته و اطرافش هم محفظه‌ای شیشه‌ای دیده می‌شود.

رندری جالب از ابر کامیون خیالی بوگاتی!

کامیون مجازی بوگاتی فوق‌العاده نرم، روان و نازک طراحی شده است. اگرچه این امر به‌طور قابل‌توجهی باعث کاهش فضای بار شده، اما باعث می‌شود سرعت خودرو بسیار فراتر از کامیون‌های عادی باشد. شاید هم ابر کامیون بوگاتی بتواند سرعت ۴۹۰ کیلومتری ثبت شده توسط شیرون سوپر اسپورت ۳۰۰+ را بشکند!

رندری جالب از ابر کامیون خیالی بوگاتی!

دیگر جنبه‌ی جالب‌توجه در طراحی این کامیون استفاده از طراحی تک اکسل در جلو و سه اکسل در عقب می‌باشد. هر هشت چرخ کامیون نیز از پوشش‌های آئرودینامیکی برخوردار هستند.

همان‌گونه که گفته شد هرگز چنین محصولی توسط بوگاتی روی خط تولید را به خود نخواهد دید. در واقع شانس تولید یک خودروی شهری توسط بوگاتی بیشتر از شانس تولید چنین کامیونی است. با این وجود خیال‌بافی و تصور کردن هرگز خط و مرزی ندارد!

رندری جالب از ابر کامیون خیالی بوگاتی!

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید