امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 174852 |
تاریخ انتشار : 08 شهریور 1396 - 10:25 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر تشییع پیکرهای مطهر 34 شهید گمنام دفاع مقدس در اقصی نقاط کشور به گزارش صلح خبر؛در روز چهارشنبه جمهوری اسلامی به تشییع پیکرهای مطهر 34 شهید گمنام دفاع مقدس در اقصی نقاط کشورپرداخت. پیکرهای مطهر 34 شهید گمنام دفاع مقدس که اخیرا از مرز خسروی وارد کشور شد، دیروز همزمان […]

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر

تشییع پیکرهای مطهر 34 شهید گمنام دفاع مقدس در اقصی نقاط کشور

به گزارش صلح خبر؛در روز چهارشنبه جمهوری اسلامی به تشییع پیکرهای مطهر 34 شهید گمنام دفاع مقدس در اقصی نقاط کشورپرداخت.

پیکرهای مطهر 34 شهید گمنام دفاع مقدس که اخیرا از مرز خسروی وارد کشور شد، دیروز همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان دراقصی نقاط کشور تشییع شد.
پیکر پاک این شهدای گرانقدر توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی سومار(عملیات مسلم بن عقیل و کربلای 6)، میمک و نفت شهر به تازگی تفحص شده‌اند.

بر پایه گزارش‌ها مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام دیروز در ستاد فرماندهی هوانیروز برگزار شد.
در این مراسم علاوه بر امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی و حجت‌الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جمع کثیری از فرماندهان و کارکنان هوانیروز و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند.
این شهید گمنام سال 67 در تک دشمن بعثی در منطقه زبیدات به شهادت رسید.

پیکر مبارک این شهید بزرگوار پس از اقامه نماز در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی هوانیروز به خاک سپرده شد.
همچنین مراسم تشییع 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اردبیل برگزار شد. بعد از برپایی نماز و برگزاری مراسم تشییع پیکر دو تن از این شهیدان به بخش مرادلوی مشگین‌شهر و دو تن دیگر به بخش هیر اردبیل منتقل شده و در آنجا بعد از مراسم تشییع به خاک سپرده شدند.

پیکرهای این شهدا روز دوشنبه با استقبال پرشور مردمی وارد اردبیل شد و مراسم شبی با شهدا نیز همزمان با شب شهادت امام محمد باقر(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی در کنار پیکر پاک چهار شهید گمنام در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله دروازه مشگین اردبیل برگزار شد.

از قزوین نیز خبر رسید پیکرهای مطهر شهیدان ولی‌الله خمسه‌ای، حجت‌الاسلام جمشید آقاجانی و محمد ذوالفقاری از شهدای قزوینی مفقود الاثر که به تازگی شناسایی شده‌اند با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور قزوین از امامزاده اسماعیل(ع) به سمت گلزار شهدا تشییع شد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم مسئولان استانی از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌‌ قزوین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.

مردم همیشه در صحنه قزوین طی مسیر این مراسم با سینه‌زنی و مدیحه‌سرایی در شان اهل‌بیت‌(ع) یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با ذکر یاحسین یاحسین و یا زهرا یا زهرا پیکر مطهر این سه شهید را به سمت گلزار شهدای قزوین مشایعت کردند.
پیکر علی اکبر امامقلی زاده گنجی از شهدای دوران دفاع مقدس نیز روزگذشته برروی دستان جمع زیادی از مسئولان و مردم ولایتمدار در بابل تشییع و در گلزار شهدای گنج افروز به خاک سپرده شد.

شهید امامقلی زاده در سال 1365 در کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.این پاسدار مجرد و دارای 19 سال سن بود و به وسیله آزمایش دی ان‌ای پیکر وی شناسایی شده است.

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبرنگاران RSS

قوانین خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید