امروز: دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 20 ذو القعدة 1445 | 2024-05-27
کد خبر: 39529 |
تاریخ انتشار : 12 آذر 1394 - 13:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

فرهنگ > سینما – محسن امیریوسفی با انتشار متنی از تماشاگران فیلم «خواب تلخ» که این روزها در گروه هنر و تجربه اکران شده تشکر کرد.  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم که نخستین فیلم بلند امیریوسفی است بعد از ۱۲ سال، اکران شد و طی هفته اول پرفروش‌ترین فیلم گروه هنر و تجربه شد. حالا محسن امیریوسفی […]

فرهنگ > سینما – محسن امیریوسفی با انتشار متنی از تماشاگران فیلم «خواب تلخ» که این روزها در گروه هنر و تجربه اکران شده تشکر کرد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این فیلم که نخستین فیلم بلند امیریوسفی است بعد از ۱۲ سال، اکران شد و طی هفته اول پرفروش‌ترین فیلم گروه هنر و تجربه شد. 

حالا محسن امیریوسفی با انتشار متنی از کسانی که به تماشای این فیلم نشسته‌اند تشکر کرده و نوشته است: 

«فرصت تماشای فیلم‌هایم با مردم ایران، فرصتی بوده که من خیلی کم شانس استفاده از آن را داشتهام، اما اعتراف میکنم که تماشای «خواب تلخ» با شما و شنیدن صدای خندههایتان همه خستگی سالهایی که این فیلم نمایش داده نشد را از تنم بیرون کرد.

«خواب تلخ» به یمن حضور شما و اعتنایی که به آن داشتید حالا پرفروشترین فیلم گروه هنر و تجربه شده و این بیش از هر چیز نه تنها برای من که برای همه کسانی که این سالها پای این سینما ایستادند، منشاء امیدواری است. امیدواری به این که هنوز چراغی روشن است و من و امثال من هنوز میتوانیم روی مخاطبان سینمای ایران حساب کنیم.

استقبال از «خواب تلخ» و پرفروش شدن آن پیش از هر چیز مرا به راهی که در سینمای ایران انتخاب کردهام مصممتر و استوارتر ساخت. راهی که میدانم حالا پیمودنش با حضور و در کنار شما، سخت نیست.

تماشای «خواب تلخ» نفس به نفس تماشاگر ایرانی، به خصوص در شب افتتاحیه فیلم تجربهای بود که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد، هر چند در آن شب به یادماندنی، به دلیل مشکلات اجرایی و کمبود صندلی شرمنده بسیاری از بزرگانی شدم که منت گذاشته و به تماشای فیلمم آمده بودند، اما با این حال و ضمن عذرخواهی از همه دوستانی که نتوانستیم در حد شان و منزلتشان پذیرای آنها باشیم، اجازه میخواهم بار دیگر از همه کسانی که به تماشای «خواب تلخ» نشستند، تشکر و سپاسگزاری کنم.»

۵۸۵۸

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!