امروز: دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 11 ذو الحجة 1445 | 2024-06-17
کد خبر: 546219 |
تاریخ انتشار : 06 خرداد 1403 - 23:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است. به گزارش صلح خبر، تیم ملی ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایتالیا شکست خورد. در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ تیم‌های ژاپن و ایتالیا از ساعت ۲۰ و ۳۰ […]

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش صلح خبر، تیم ملی ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایتالیا شکست خورد. در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ تیم‌های ژاپن و ایتالیا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شنبه شب، پنجم خرداد به مصاف هم رفتند که در پایان ژاپن شکست خورد.

شاگردان فیلیپ بلین در ژاپن که تا پیش از این دیدار در سه بازی گذشته خود به پیروزی رسیده بودند، امشب  مقابل ایتالیا تنها در ست اول ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند.

سومین شکست تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ این بار برابر کوبا

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه‌اش در لیگ ملت‌ها مقابل کوبا شکست خورد. تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، ششم خرداد به مصاف کوبا رفت و با حساب سه بر یک ۲۵ بر ۲۰،  ۱۴ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.  

تیم ایران در دو دیدار گذشته خود مقابل صربستان و ایتالیا هم شکست خورده بود.  

کوبا چگونه والیبال ایران را شکست داد؟

بررسی آماری دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا تفاوت فاحشی بین دو تیم را نشان نمی‌دهد و بازیکنان ایران می‌توانستند حتی برنده این دیدار باشند.

تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، ششم خرداد به مصاف کوبا رفت و با حساب سه بر یک ۲۵ بر ۲۰،  ۱۴ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.

سقوط والیبال ایران به رتبه ۱۶ جهان!

تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل کوبا به رتبه ۱۶ جهان سقوط کرد. تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، ششم خرداد به مصاف کوبا رفت و با حساب سه بر یک ۲۵ بر ۲۰،  ۱۴ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران تا پیش از این دیدار در رتبه چهاردهم جهان قرار داشت و تا پیش از شروع لیگ ملت‌ها نیز در رتبه پانزدهم ایستاده بود اما با شکست مقابل کوبا به رتبه شانزدهم رنکینگ جهانی سقوط کرد.  

پائز پس از باخت مقابل کوبا: حالا بیشتر شبیه یک تیم هستیم!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت: در مسابقه با کوبا پیشرفت‌های زیادی در خیلی از فاکتورها و کیفیت بازیکنان شاهد بودیم و حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم.

تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، ششم خرداد به مصاف کوبا رفت و با حساب سه بر یک ۲۵ بر ۲۰،  ۱۴ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.

رییس فدراسیون جودو طبق حکم دادگاه نباید به کار ادامه بدهد/ نهادهای نظارتی ورود کنند

یک حقوقدان و مربی پیشین تیم ملی جودو، با اشاره به حکم قطعی دادگاه تجدید نظر علیه رییس فدراسیون جودو، گفت: او شرط وثاقت و امانت را از دست داده و طبق قانون دیگر نمی‌تواند رییس فدراسیون باشد.

مسعود خسروی نژاد در گفت‌وگو با صلح خبر، با اشاره به صدور حکم علیه رییس فدراسیون جودو در شعبه ۱۴ تجدید نظر استان تهران به اتهام تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، اظهار کرد: این جرم در شرایطی رخ داده که او ریاست فدراسیون را بر عهده داشته و اسناد مربوط به این موضوع را امضاء کرده است.

کمیته اخلاق، علی خسروی را ۲۰ روز محروم کرد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از صدور دستور موقت برای عضو کمیته داوران خبر داد.

کمیته اخلاق با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده، مدارک، مستندات و گزارش­‌های واصله علیه علی خسروی، عضو کمیته داوران مبنی بر تخلف اخلاقی وی با توجه به اینکه این نوع رفتار، نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می‌شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می­‌کند و اینکه صدور حکم نهایی در خصوص وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است لذا بنا بر اهمیت موضوع به استناد مواد ۲۳ و ۶۵ آیین‌­نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر و اعلام می­‌شود.

جزئیات جدید از فساد در فوتبال؛ ۴۰۰ سکه رشوه پرداخت شد

پایگاه صلح خبر به نقل از خبرنگار صلح خبر مطلع شده است که مدیران پیشین باشگاه مس رفسنجان تنها در یکی از پرونده‌هایی که برای آن‌ها باز شده است به پرداخت ۴۰۰ عدد سکه طلا به عنوان رشوه متهم شده‌اند.

در هفته‌های اخیر موضوعی تحت عنوان فساد در فوتبال مطرح شده که هر روز ابعاد جدیدتری از آن افشا می‌شود. چند روز قبل هم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع گفت: “اطلاعات ما در حدی هست که اعلام شده است. موضوع پرداخت رشوه از سوی دادگستری کرمان درحال پیگیری است و اگر ثابت شود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم برخورد می‌کند”.

برزیل در خانه زانو زد/ ایتالیا صدرنشین شد

تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد تیم ملی والیبال برزیل را مقابل چشمان هوادارانش شکست دهد.

از سری رقابت‌های هفته اول لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ والیبال، تیم‌های ملی والیبال برزیل و ایتالیا در شهر ریودوژانیرو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ملی والیبال ایتالیا با نتیجه سه بر دو حریف قدرتمند خود را در خانه‌اش شکست دهد.

اختصاصی صلح خبر/ تایید انتخابات فدراسیون کشتی توسط دادگاه تجدید نظر+ سند

شعبه ۷ دادگاه تجدید نظر استان تهران، رای صادر شده از سوی شعبه ۹۰ دادگاه عمومی مجتمع قضایی صدر مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون کشتی را مردود اعلام کرد و حکم به تایید این انتخابات داد.

شعبه ۷ دادگاه تجدید نظر استان تهران، شکایت برخی کاندیداهای فدراسیون کشتی از انتخابات این فدراسیون و درخواست برای ابطال آن را رد کرد.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید