امروز: چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 8 ذو القعدة 1445 | 2024-05-15
کد خبر: 328006 |
تاریخ انتشار : 22 آذر 1398 - 15:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/کردستان امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در زمان فعلی گفت: اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی، راه را برای تسلط و نفوذ دشمنان بر مسلمانان تسهیل می‌کند. ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام‌جمعه موقت سنندج امروز، 22 آذرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/کردستان امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به اهمیت حفظ وحدت در زمان فعلی گفت: اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی، راه را برای تسلط و نفوذ دشمنان بر مسلمانان تسهیل می‌کند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام‌جمعه موقت سنندج امروز، 22 آذرماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: حفظ اتحاد و انسجام در جامعه اسلامی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان و پیروزی آنان بر مسلمانان خواهد شد.

وی بابیان اینکه دین اسلام مسلمانان را به هم پیوند داده و آنان باهم برادر هستند، افزود: تشتت و پراکندگی، زمینه را برای نفوذ بیشتر دشمنان ازجمله استکبار فراهم می‌کند، بنابراین نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

امام‌جمعه موقت سنندج اعلام کرد: شریعت و قانون دینی تمام مسلمانان یکی است و برهمین اساس باید دل و درونمان نیز یکرنگ و منسجم باشد تا خداوند برای همیشه پشتیبان ما باشد و در مقابل دشمنان دچار ضعف نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم اطاعت مسلمانان به ویژه جوانان و نوجوانان از دستورات خداوند و پیامبر (ص) تأکید و عنوان کرد: جوانان برای قرار گرفتن در مسیر صراط مستقیم باید ارتباط خود را با مسجد محکم‌تر کنند و نسبت به انجام کارهای پسندیده اهتمام بیشتری داشته باشند.

ماموستا خدایی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته از مردم سنندج خداحافظی کرد و یادآور شد: بهترین دوران زندگی‌ام در خدمت به مردم سنندج سپری‌شده است و از نمازگزاران سنندجی طلب حلالیت می کنم.

گفتنی است؛ ماموستا عبدالرحمن خدایی، از عالمان برجسته اهل سنت از سال 93 تاکنون، به‌عنوان امام‌جمعه سنندج مشغول شده است و 14 آذرماه جاری با حکم نماینده ولی‌فقیه در کردستان، امام‌جمعه بانه شد.

انتهای پیام 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید