امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 366353 |
تاریخ انتشار : 04 تیر 1399 - 21:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر مصاف فولاد خوزستان و استقلال در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. به گزارش صلح خبر،‌ در جریان بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم فولاد خوزستان و استقلال به مصاف هم رفتند که  نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

مصاف فولاد خوزستان و استقلال در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش صلح خبر،‌ در جریان بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم فولاد خوزستان و استقلال به مصاف هم رفتند که  نیمه اول این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی که قضاوتش را سید مهدی سید علی بر عهده داشت، با برخورد بازیکنان استقلال و فولاد در میانه میدان در جریان بود و هر دو تیم در تلاش بودند تا روی دروازه یکدیگر موقعیت‌هایی را ایجاد کنند که هیچکدام از آن‌ها نتیجه‌بخش نبود.

در دقیقه ۱۱ استقلال توانست اولین گل این بازی را به ثمر برساند. روزبه چشمی با حضور محوطه جریمه فولاد، از توپ ارسالی سمت چپ استفاده کرد و شوت این بازیکن در ابتدا توسط شهاب گردان دفع شد اما توپ برگشتی را چشمی موفق شد روانه دروازه فولاد کند تا حساب کار یک بر صفر به سود استقلال شود.

بعد از این گل، شاگردان جواد نکونام به دنبال جبران نتیجه بودند و سعی داشتند با ایجاد موقعیت روی دروازه حریف، گل تساوی را به ثمر برسانند. در دقیقه ۲۲ جدی‌ترین موقعیت فولاد رقم خورد. توپ ارسالی از سمت چپ و ضربه سر بازیکن فولاد در محوطه جریمه،  واکنش سید حسین حسینی را به همراه داشت و این موقعیت بعد از برخورد توپ به تیرک دروازه، توسط آبی‌پوشان پایتخت دفع شد.

تلاش فولاد برای جبران نتیجه در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید. ضربه ارسالی بازیکن فولاد از سمت چپ با ضربه سر موسی کولیبالی همراه بود و این بازیکن با گشودن دروازه استقلال، موفق شد نتیجه این بازی را به تساوی بکشاند.

پس از توقف سه دقیقه‌ای بازی در دقیقه ۳۰، بازی افت محسوسی داشت و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. فولاد در این دقایق به دنبال ایجاد موقعیت روی دروازه استقلال بود اما نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه این تیم ایجاد کند. در دقیقه ۴۳،‌ علی کریمی به دلیل حرکت خطرناک روی بازیکن فولاد با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. در ادامه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل اعتراض به تصمیم داور توسط  سید علی از زمین بازی اخراج شد.

پس از اخراج بازیکن و سرمربی استقلال،‌ بازی دقایقی متوقف شد و پس از به جریان افتادن بازی،  تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل دوم  بی‌نتیجه بود تا این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید