امروز: سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 14 ذو القعدة 1445 | 2024-05-21
کد خبر: 350134 |
تاریخ انتشار : 10 فروردین 1399 - 2:09 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر هیلاری کلینتون با اشاره به گزارش نیویورک‌تایمز و شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، که این کشور را صدرنشین سایر کشورها با بیشترین آمار مبتلایان کرده است، به ترامپ طعنه زد و گفت: او قول داده بود «آمریکا اول باشد!» به گزارش صلح خبر، به نقل از پایگاه […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

هیلاری کلینتون با اشاره به گزارش نیویورک‌تایمز و شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، که این کشور را صدرنشین سایر کشورها با بیشترین آمار مبتلایان کرده است، به ترامپ طعنه زد و گفت: او قول داده بود «آمریکا اول باشد!»

به گزارش صلح خبر، به نقل از پایگاه خبری سان دات کام، هیلاری کلینتون به شوخی و با تمسخر به ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص آمار بالای مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در این کشور طعنه زد و گفت: او قول داده بود که «آمریکا اول باشد!»

هیلاری کلینتون به دلیل آنچه که کوته‌نظری و تمسخر وی در مورد هزاران نفر از مردم آمریکا که به این ویروس مبتلا شده یا جان خود را از دست داده‌اند، عنوان شده، به‌صورت آنلاین مورد هجوم انتقادات شدیدی قرار گرفت.

وی پس از انتشار یک خبر از خبرگزاری نیویورک‌تایمز در مورد صدرنشینی ایالات متحده آمریکا از لحاظ شمار مبتلایان به کروناویروس، در توییتی نوشت: «او قول داده بود آمریکا اول باشد‍!»

(America First) شعاری بوده است که ترامپ در زمان انتخابات استفاده می‌کرده است و بخشی از وعده‌های انتخاباتی وی قرار دادن اولویت اصلی در مشاغل و زندگی روزمره آمریکایی‌ها بوده است.

ترامپ امروز اعلام کرد که در نظر دارد به منظور متوقف کردن گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در ایالات متحده، ایالت‌های نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات را قرنطینه کند.

ایالات متحده آمریکا تاکنون ابتلای ۱۱۶ هزار و ۴۴۸ مورد از شهروندان خود به کروناویروس را تأیید کرده و مرگ یک‌هزار و ۹۴۳ نفر را بر اثر بیماری کووید-۱۹ را نیز در این کشور اعلام کرده است و با این میزان آمار ابتلاء به کروناویروس، هم‌اکنون آمریکا در صدر ابتلا به کرونا قرار دارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید