امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 314243 |
تاریخ انتشار : 18 مهر 1398 - 18:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد. سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با صلح خبر درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفـت: گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در اکثر […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با صلح خبر درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفـت: گزارش دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور حاکی از آن است که در اکثر محورهای استان‌های گیلان و مازندران باران در حال باریدن است. همچنین در محورهای فیروزآباد و شیراز-کازرون در استان فارس  نیز وضعیتی مشابه گزارش شده و در محورهای زابل – زاهدان و زابل – نهبندان در استان سیستان و بلوچستان نیز وزش شدید باد اعلام شده است.

وی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر در آزادراه تهران – کرج در محدوده گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس،آزادراه کرج – قزوین در محدوده پل فردیس تا پل حصارک و آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک نیز نیمه سنگین است، گفت: در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده کیلومتر ۴ تا رستوران ارکیده نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی معابر منتهی به چهار پایانه مرزی اربعین نیز گفت:‌ در محور ایلام به مهران در محدوده های تونل راه کربلا و  کمربندی مهران ترافیک  نیمه سنگین است، همچنین در محدوده های میدان قرآن، مهدی آباد، صالح آباد، گلان و کنجان جم نیز ترافیک پرحجم و روان است. در محور دهلران به مهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده و ترافیک پرحجم  و روان است.

وی با اشاره به محورهای استان کرمانشاه نیز گفت: محورهای کرمانشاه به اسلام آبادغرب، اسلام آباد غرب-سرپل ذهاب-قصرشیرین به مرزخسروی و حمیل به پل سیمره نیز دارای ترافیک پر حجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد:‌ در استان خوزستان نیز شاهد ترافیک پرحجم و روان در محور خرمشهر به شلمچه در محدوده یادمان شهدای شلمچه هستیم و در محور حمیدیه-بستان به مرز چذابه نیز وضعیت مشابه وجود دارد. 

به گفته وی در سایر محورهای مواصلاتی کشور  جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید