امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 311200 |
تاریخ انتشار : 04 مهر 1398 - 11:48 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر شهردار کرمان در پاسخ به مدیرکل بنیاد شهید در مورد تغییر نامگذاری معابری که به نام شهدا هستند؛ گفت: نام گذاری معابر به نام شهدا همچنان در دستور کار شهرداری است و تحت هیچ شرایطی معابری که به نام شهدا نام گذاری شده اند تغییر نخواهند کرد. به گزارش […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

شهردار کرمان در پاسخ به مدیرکل بنیاد شهید در مورد تغییر نامگذاری معابری که به نام شهدا هستند؛ گفت: نام گذاری معابر به نام شهدا همچنان در دستور کار شهرداری است و تحت هیچ شرایطی معابری که به نام شهدا نام گذاری شده اند تغییر نخواهند کرد.

به گزارش صلح خبر، “سید مهران عالم‌زاده” در نشست با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: به عنوان شهردار شهر کرمان خدمت به شهدا و جانبازان را رسالت و وظیفه‌ فردی و اجتماعی خود می‌دانم چرا که ایثارگران و شهدا دین بزرگی به گردن این جامعه دارند.

وی با بیان اینکه از دوره‌های گذشته شهرداری تاکنون، هر مکاتبه  و درخواستی که مربوط به امور جانبازان و شهدا بوده  به نتیجه رسیده است و این روند همچنان ادامه دارد تصریح کرد: خدمت به خانواده‌ شهدا، جانبازان و حل کردن مشکلات آنها، فضیلت بزرگی به شمار می‌رود و اعتقاد دارم هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد بایستی این مساله را وظیفه و تکلیف خود بداند و در این راه قدمی بر دارد.

شهردار کرمان با تاکید بر اینکه آن مردان بزرگی که با نیت خالصانه قدم در راه شهادت گذاشتند، به دنبال هیچ منافعی نبودند و تنها برای رضای خدا این اقدام را انجام دادند افزود: خدمت به شهدا در چارچوب قوانین محدود نمی‌شود و هر اقدامی که لازم باشد انجام می‌دهیم تا دین خود را به خانواده شهدا و جانبازان ادا کنیم.

عالم زاده در پاسخ به مدیرکل بنیاد شهید در مورد تغییر نامگذاری معابری که به نام شهدا هستند؛ گفت: نام گذاری معابر به نام شهدا همچنان در دستور کار شهرداری است و تحت هیچ شرایطی معابری که به نام شهدا نام گذاری شده اند تغییر نخواهند کرد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از شهرداری کرمان، احمد گروهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این دیدار توجه ویژه شهردار کرمان را به مقام شامخ شهدا ستود و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: ایثار یعنی دیگران را بر خود مقدم داشتن و دستگاه‌های فرهنگی باید در این شرایط بحران و جنگ نابرابر اقتصادی، ایثار اجتماعی را در جامعه ترویج دهند.

وی جانبازان را نمونه بارز ایثار دانست و افزود:  ۱۹ هزار و ۵۰۰ جانباز تحت پوشش بنیاد شهید استان قرار دارند که از این تعداد ۴۲ جانباز قطع نخاع و ۳۶۳ نفر دیگر قطع عضو هستند و با توجه به افزایش سن، تعدادی زیادی در بیمارستان‌ها بستری و نیازمند کمک هستند

گروهی با بیان اینکه در استان کرمان۶۵۰۰ شهید داریم که ۴۵ درصد از والدین شهدا فوت کردند و مابقی نیز در بستر بیماری هستند و بیشترین مشکل ما مربوط به تجهیزات پزشکی و بیمه تکمیلی آنهاست خاطر نشان کرد: بحران اقتصادی گریبانگیر خانواده‌های شهدا و جانبازان نیز هست و از مدیران دستگاه‌های مختلف می‌خواهیم به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید