امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 209999 |
تاریخ انتشار : 15 آذر 1396 - 20:06 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فضای مجازی صلح خبر تجزیه و تفرقه‌افکنی مهم‌ترین سیاست استکبار در غرب آسیا است/ لزوم هشیاری مسلمین دربرابر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به گزارش فضای مجازی صلح خبر، سید محمد علی حسینی مدیر کل اروپا و امریکای مجمع تقریب مذهب اسلامی و سخنگوی اسبق وزارت خارجه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو […]

به گزارش مجله فضای مجازی صلح خبر

تجزیه و تفرقه‌افکنی مهم‌ترین سیاست استکبار در غرب آسیا است/ لزوم هشیاری مسلمین دربرابر توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی

به گزارش فضای مجازی صلح خبر، سید محمد علی حسینی مدیر کل اروپا و امریکای مجمع تقریب مذهب اسلامی و سخنگوی اسبق وزارت خارجه در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو در خصوص تاثیر برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در اتحاد جهان اسلام گفت: اگر در شرایط فعلی نگاهی به شرایط حاکم در منطقه بیندازیم متوجه می‌شویم آن چه در سوریه، عراق، یمن، بحرین و افغانستان گذشته و می‌گذرد همگی یک هدف دارند و آن سیاست ایجاد تفرقه توسط استکبار جهانی و تضعیف کشورهای اسلامی است و در صورتی که بتوانند به دنبال تجزیه غرب آسیا هستند.
وی با بیان این که جنگ‌های تحمیلی در این منطقه جنگ‌های نیابتی است که مدیریت آن توسط ایادی خارج از منطقه بوده است گفت: گروه‌های تروریستی و افراط گرایی هم تولید و هم پرورش و تقویت تروریست را دنبال می‌کنند همگی به دنبال رسیدن به این هدف هستند.
حسینی ادامه داد: براین اساس آنچه لازم است مسلمین به آن توجه کنند هوشیاری در برابر اقدامات و اهداف وهابیت، تکفیر و سلطه جهانی امریکا و رژیم صهیونیستی است.
مدیر کل اروپا و امریکای مجمع تقریب مذهب اسلامی تصریح کرد: اتخاذ یک سری سیاست‌های راهبردی در برابر سیاست‌های تفرقه افکنانه که در حقیقت اجرایی کردن دیپلماسی وحدت توسط مسلمین در برابر دیپلماسی تفرقه است که توسط اردوگاه استکبار صورت می‌گیرد.
سخنگوی اسبق وزارت خارجه افزود: در چارچوب همین راهبرد راهکارهایی باید مورد توجه قرار گیرد تا وحدت بین مسلمین تقویت شود و سیاست‌هایی که اردوگاه استکبار دنبال می‌کند ناکام بماند.
وی با بیان این که یکی از بهترین راهکار‌ها برگزاری کنفرانس‌هایی از این دست است یادآور شد: در حقیقت در این کنفرانس‌ها مجموعه‌ای از علما، اندیشمندان و نخبگان از جهان اسلام دور هم جمع می‌شوند تا آخرین تحولات جهان اسلام را بررسی می‌کنند تا تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند.
حسینی با اشاره به اینکه تشکیل این کنفرانس‌ها در حقیقت یک فرصت طلایی برای صاحبان فکر و اندیشه و کسانی که نگران و دغدغه‌مند سرنوشت جهان اسلام هستند گفت: در این کنفرانس‌ها این افراد می‌توانند ایده‌ها و راهکارهای خود را به این جمعی که به مانند یک مغز متفکر در جهان اسلام هستند ارایه کنند.

 

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و صلح خبر صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

 


http://fna.ir/a2o7s5




منبع : Fars

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید