امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 365059 |
تاریخ انتشار : 29 خرداد 1399 - 17:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر معاون مهندسی ناجا گفت: بهره گیری از ظرفیت وقف در حوزه امنیت یکی از تدابیر و رهنمودهای مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که باید این انقلاب را تداوم ببخشیم. به گزارش صلح خبر، سردار محمدرضا اسحاقی در آئین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: با تلاش و […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

معاون مهندسی ناجا گفت: بهره گیری از ظرفیت وقف در حوزه امنیت یکی از تدابیر و رهنمودهای مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که باید این انقلاب را تداوم ببخشیم.

به گزارش صلح خبر، سردار محمدرضا اسحاقی در آئین افتتاح ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان اظهارکرد: با تلاش و پیگیری های مکرر مسئولان انتظامی در برنامه ششم توسعه یک سری تغییر و تحول اثربخش در حوزه ارتقاء زیرساخت های نظم و امنیت رقم خورد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت امنیت در همه ابعاد زندگی افراد یک جامعه افزود: در این رابطه مقام معظم رهبری اولین فردی بودند که در جلسات و نشست های متعدد با مسئولان و نهادهای مختلف، نقش مشارکت در امنیت را تبیین و بر همکاری و همراهی همه جانبه آحاد مردم با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی تاکید کردند. مقام معظم رهبری در این زمینه مثال دفاع مقدس را ذکر و بر نقش آفرینی همه مردم در عرصه نظم و امنیت تاکید کردند و بعد از این بود که دستورالعمل های قانونی ابلاغ و یک مجمع خیرین امنیت ساز نیز شکل گرفت و به استانداران، فرمانداران و دیگر مسئولان رده های دیگر تبیین شد تا به صورت بسیجی وار بخشی از توان، تجهیزات و امکانات موجود را به سمت تقویت امنیت جهت دهی کنند.

به گفته اسحاقی هم اکنون نیز مسئولان ارشد انتظامی که به شدت دغدغه توسعه امنیت پایدار و افزایش امنیت و آرامش آحاد مردم میهن عزیزمان را دارند در تلاش هستند در حوزه مجلس اقدامات خوبی رقم بخورد و انقلاب مشارکت مردم در نظم و امنیت استمرار یابد.

معاون مهندسی ناجا با قدردانی از مسولان انتظامی کنونی و سابق استان کرمان به سبب اهتمام در جلب مشارکت های سازنده مردمی بیان داشت: پلیس بیش از۱۳۰ ماموریت اصلی و صدها زیرشاخه در ارتباط با انجام وظایف خود دارد و همه مراجعان نیز از نیروی انتظامی ارائه خدمات مطلوب را انتظار دارند ؛ از اینرو خوشایندسازی محیط های انتظامی برای خدمات دهی بهتر به شهروندان بوده و رویکرد ما این است که همه مراجعان حتی گروه مجرمان در حوزه رسیدگی به موضوعات مرتبط با نظم و امنیت در یک محیط، شرایط و امکانات مناسب خدمات دهی بشوند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی تصریح کرد: باید گفت مردم کرمان در امور خیر و خیرات پیشتاز هستند چرا که اسوه شما حاج  قاسم سلیمانی است که اینگونه خواب و آسایش را از دشمنان می گیرد و این شخصیت همچون بسیاری دیگر برگرفته از همین مردم دیار کریمان هستند.

 اسحاقی با اشاره به در دست احداث بودن یک مقر انتظامی دیگر در رفسنجان ادامه داد: شهرستان رفسنجان رتبه برتر را از لحاظ حجم برنامه های خیرین در استان و حتی در سطح کشور دارد و باید این چراغ هر روز پر فروغ تر شود.

معاون مهندسی ناجا با اشاره به اینکه از نیت های خیر امنیت سازان استان کرمان و دیگر مناطق کشور استقبال می کنیم، یادآور شد: بیش از ۸۵ درصد از اقدامات ناجا به صورت ارائه خدمات به آحاد جامعه هستند پس وقتی فرد خیری در حوزه ارتقاء تجهیزات و امکانات انتظامی مشارکت کند در واقع به خود و به این قشر از جامعه خدمات رسانی کرده است و در این رابطه از رسانه های مختلف به ویژه صدا و سیما می خواهیم در امر ترویج مولفه وقف در امور مرتبط با نظم و امنیت فرهنگ سازی کنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید