امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 364936 |
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1399 - 16:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر در هفتاد و چهارمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان سوریه و ونزوئلا، ولید معلم بر عمیق بودن روابط دو کشور تاکید کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در پاسخ به نامه‌ای که خورخه آرئاسا، وزیر خارجه ونزوئلا به مناسبت هفتاد و چهارمین […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

در هفتاد و چهارمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان سوریه و ونزوئلا، ولید معلم بر عمیق بودن روابط دو کشور تاکید کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، در پاسخ به نامه‌ای که خورخه آرئاسا، وزیر خارجه ونزوئلا به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان سوریه و ونزوئلا فرستاده بود، ولید معلم، وزیر خارجه سوریه آرزوی پیشرفت و رفاه مداوم برای ونزوئلا کرده و بر عمیق بودن روابط میان دو کشور بر مبنای اصول مستحکم و با احترام به قوانین بین‌المللی و حاکمیت کشورها و تحکیم همکاری بین‌المللی جهت تحقق رفاه و توسعه برای تمامی ملت‌های جهان تاکید کرد.

ولید معلم به تنش‌ها در جهان به دلیل گرایش سلطه‌گری و زورگویی برخی از کشورها و در رأس آنها آمریکا و کشورهای استعمارگر غرب اشاره کرد که به دنبال بازگرداندن کشورهای دیگر به دوره استعمار و بردگی و سوء استفاده از امکانات ملت‌ها هستند و در این راستا از هرگونه تسلیحاتی استفاده می‌کنند و در حال حاضر، به تحریم‌های یکجانبه غیرقانونی به عنوان یکی از ابزارهایشان جهت خفه کردن اراده ملت‌ها و مصادره تصمیمات ملی کشورها متوسل شده‌اند.

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که در حال حاضر، بیشتر از هر زمان دیگری لازم است که روابط میان دو کشور و نیز با کشورهای دیگری که با تحریم‌های آمریکا و غرب مواجه هستند، تقویت شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید