امروز: جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 17 ذو القعدة 1445 | 2024-05-24
کد خبر: 352758 |
تاریخ انتشار : 24 فروردین 1399 - 17:12 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصناف و کسب و کارهای کم ریسک باید در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در سامانه اصناف و صنایع ثبت نام کنند. احمدعلی موهبتی با بیان اینکه مدیریت بیماری کرونا و بازگشت به روال عادی زندگی نیازمند مشارکت و […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اصناف و کسب و کارهای کم ریسک باید در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در سامانه اصناف و صنایع ثبت نام کنند.

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه مدیریت بیماری کرونا و بازگشت به روال عادی زندگی نیازمند مشارکت و همکاری همه مردم است، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت‌های تردد با همکاری بسیار خوب مردم در سطح استان اجرا شده است.

وی تاکید کرد: مدیران، متصدیان، مالکان و کارفرمایان کسب و کارهای کم ریسک به منظور شروع فعالیت با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده در سامانه اصناف و صنایع ثبت نام کنند و فعالیت خود را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و دریافت کد بهداشتی آغاز نمایند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا سیستان وبلوچستان از همراهی و عملکرد مردم که در کاهش ترددهای غیرضروری همکاری داشتند تقدیر کرد و آن را نشانه ای از فرهنگ غنی مردم استان دانست و از مردم خواست همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند و با رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی فقط در صورت ضرورت و با رعایت نکات بهداشتی از منزل خارج شوند.
 
موهبتی با بیان اینکه بیشترین عامل انتقال ویروس کرونا توسط حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد تصریح کرد: برای استفاده از این بخش باید نهایت دقت در پروتکلهای بهداشتی صورت بگیرد به عنوان مثال در خودروهای سواری بایستی حداکثر سه نفر مسافر سوار شوند.
  
استاندار سیستان وبلوچستان همچنین ضمن تشکر از زحمات مجاهدت‌گونه کادر درمانی به عنوان خط مقدم، از طلاب و روحانیون، خیرین و گروه های جهادی برای کمک به نیازمندان و تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده قدردانی نمود.

انتهای پیام
 

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید