امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 306946 |
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1398 - 4:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر کوهنوردان ایتالیایی از وضعیت نامناسب کمپ دماوند ابراز تاسف کرده و خواستار حفظ این کوه شدند. به گزارش صلح خبر، دو مسافر و توریست ایتالیایی که صعود خود را از مسیر جنوبی دماوند آغاز کرده بودند از وضعیت نابسامان کمپ دماوند گلگی کردند و خواستار حفظ محیط زیست دماوند شدند. حمید […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

کوهنوردان ایتالیایی از وضعیت نامناسب کمپ دماوند ابراز تاسف کرده و خواستار حفظ این کوه شدند.

به گزارش صلح خبر، دو مسافر و توریست ایتالیایی که صعود خود را از مسیر جنوبی دماوند آغاز کرده بودند از وضعیت نابسامان کمپ دماوند گلگی کردند و خواستار حفظ محیط زیست دماوند شدند.

حمید مساعدیان رئیس انجمن پزشکی کوهستان با تائید این موضوع، در این باره به صلح خبر گفت: مشکلات باقی گذاشتن زباله در کوهستان و رعایت نکردن مسائل محیط زیستی را علاوه بر دماوند، در علم کوه و سبلان هم داریم که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد. با فرهنگ مورد نظر فاصله زیادی داریم و توصیه می‌کنم که با اصلاح خود و فرهنگ کوهنوردی‌مان، حداقل آبروی خود را در سطح بین‌المللی حفظ کنیم. این قبیل مشکلات در کشورهای دیگر بسیار کم است.

به گزارش صلح خبر،  دو کوهنورد ایتالیایی با ارسال عکس زیر به انجمن پزشکی کوهستان نوشتند:

” این آن چیزی است که در کمپ بارگاه سوم دماوند پیدا کردیم. دماوند یک میراث جهانی است،  آن را تمیز نگه دارید و از آن محافظت کنید. “

الساندرو و پاتریتزیا، ایتالیا

این عکس متعلق به دومین کمپ مسیر جنوبی دماوند است.  انتظار می رود که فدراسیون کوه نوردی و کوه نوردان در باره این معضل فکری کنند تا توریست هایی که برای اولین بار به ایران می آیند سفر آخر خود را تجربه نکنند. البته متاسفانه کسی پاسخگوی وضعیت کمپ ها و مسیرهای دماوند نیست!

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید