امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 335203 |
تاریخ انتشار : 24 دی 1398 - 17:22 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر با وجود کاهش قیمت جهانی طلا و ارز، قیمت انوع طلا و سکه در ایران افزایش یافت. این در حالی است که معمولا قیمت طلا در بازار متاثر از قیمت ارز بوده است. به گزارش صلح خبر، امروز (سه‌شنبه) هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم با ۳۰ هزار […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

با وجود کاهش قیمت جهانی طلا و ارز، قیمت انوع طلا و سکه در ایران افزایش یافت. این در حالی است که معمولا قیمت طلا در بازار متاثر از قیمت ارز بوده است.

به گزارش صلح خبر، امروز (سه‌شنبه) هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم با ۳۰ هزار تومان افزایش به چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. همچنین امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۸۱۰ هزار تومان داد و ستد شد که نسبت به روز گذشته ۲۵ هزار تومان افزایش قیمت نشان می‌دهد.

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه نیم سکه دو میلیون و ۴۴۰ هزار تومان (افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) و ربع سکه هم با کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان داد و ستد شد. سکه گرمی هم بدون تغییر قیمت همان ۹۳۰ هزار تومان باقی ماند.

هر گرم طلای ۱۸ عیار  در طلافروشی‌ها افزایش قیمت داشته و ۴۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود. در بازار جهانی هم هر اونس طلا با کاهش قیمت، بیش از ۱۵۴۳ دلار داد و ستد می‌شود.

ارز کاهشی شد

امروز صرافی‌های مجاز بانک مرکزی هر دلار آمریکا را با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریدند و ۱۳ هزار تومان فروختند. از سوی دیگر، امروز قیمت خرید هر یورو در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان است.

همچنین بانک‌ها تا سقف ۱۰۰۰ یورو به مسافران کشورهای غیر همسایه ارز مسافرتی پرداخت می‌کنند که قیمت این ارز نیز در حال حاضر با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک‌ها، رقمی در حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۷۹۱ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۳۸۸ تومان می‌خریدند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید