امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 7 ذو القعدة 1445 | 2024-05-14
کد خبر: 318759 |
تاریخ انتشار : 08 آبان 1398 - 20:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر صلح خبر/اصفهانمدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: انتظار داریم تیم والیبال سپاهان ظرف سه سال آینده قهرمان ایران و آسیا شود و به قله والیبال ایران و آسیا دست پیدا کند. به گزارش صلح خبر، مسعود تابش در حاشیه دیدار والیبال دو تیم سپاهان و فولاد سیرجان اظهار کرد: سال گذشته […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

صلح خبر/اصفهانمدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: انتظار داریم تیم والیبال سپاهان ظرف سه سال آینده قهرمان ایران و آسیا شود و به قله والیبال ایران و آسیا دست پیدا کند.

به گزارش صلح خبر، مسعود تابش در حاشیه دیدار والیبال دو تیم سپاهان و فولاد سیرجان اظهار کرد: سال گذشته و در فرصتی دو هفته‌ای تصمیم به ارائه تیم والیبال گرفتیم. این تیم ابتدا در لیگ یک حضور پیدا کرد و باتوجه به زمان کمی که داشتیم، با تلاش مربیان و جمع‌آوری جوانان خودمان تیم خوبی را فراهم کردیم.

وی ادامه داد: خود ما نیز فکر نمی‌کردیم که در پایان بتوانیم به سوپر لیگ راه پیدا کنیم؛ اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و تیم موفق به راهیابی به سوپرلیگ شد.

تابش با اشاره به سابقه والیبال اصفهان گفت: از گذشته که یاد دارم، نام باشگاه ما شاهین بود، والیبال اصفهان در کشور یک قطب بود و همیشه رقیب تیم‌های تهرانی بود و ملی‌پوشان زیادی نیز داشتیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: متاسفانه طی سال های گذشته والیبال اصفهان تحلیل رفته بود و شخصا احساس مسئولیتی نسبت به والیبال استان داشتم. رشته والیبال در سطح بین المللی رشد خوبی داشته است و کشورمان در آسیا قهرمان شد و اکنون یکی از تیم‌های خوب دنیا است.

وی تصریح کرد: با توجه به این موضوعات بودجه‌ای نسبتا مناسب برای این تیم در نظرگرفتیم. تیم خوبی را گردآوری کردیم و راضی هستیم. انتظار ما عملکرد خوب از این تیم است و اصلا فشاری برای قهرمانی و  … بر روی این تیم نیست.

تابش به برنامه این باشگاه برای تیم والیبال اشاره کرد و گفت: ما انتظار داریم این تیم ظرف سه سال آینده قهرمان ایران و آسیا شود و به قله والیبال ایران و آسیا دست پیدا کند.

وی ادامه داد: این موضوع دور از دسترس نیست و اصفهان این پتانسیل را دارد. آکادمی‌های خود را با تعداد زیاد راه اندازی کردیم و مشغول هستند. قطعا سال‌های آینده والیبالیست‌های اصفهانی در تیم سپاهان بیشتر خواهند بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما انتظار داریم تیمی که داریم قدرتمند بازی کند و البته بعید هم نیست که مقام مناسبی کسب کنیم. بودجه تخصیص داده شده به این تیم را اجازه دهید، نگویم؛ اما تیم‌هایی هستند که دو برابر ما هزینه کرده‌اند.

تابش در پایان در خصوص تغییر مکان دیدارهای سپاهان از سالن ۲۵ آبان به سالن مخابرات اظهار کرد: سالن ۲۵ آبان شرایط برگزاری مسابقه را نداشت. کف پوش این سالن مشکل داشت و اشکالات زیاد دیگری نیز دارد که انشاالله این اشکلات را ظرف مدت کمی برطرف خواهیم کرد تا سالن استانداردی آماده شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید