امروز: سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 7 ذو القعدة 1445 | 2024-05-14
کد خبر: 120593 |
تاریخ انتشار : 19 آبان 1395 - 13:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله علم و فناوری پایگاه صلح خبر ؛ تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است که کمپین ترامپ فنی نبوده اما موضع اخیر ترامپ درباره معامله 85 میلیارد دلاری AT&T و خرید تایم وارنر که گفته بود اگر رئیس‌جمهور شود این معامله را بر هم خواهد […]

به گزارش مجله علم و فناوری پایگاه صلح خبر ؛

تأثیر پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا بر دنیای آی‌تی

به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است که کمپین ترامپ فنی نبوده اما موضع اخیر ترامپ درباره معامله 85 میلیارد دلاری AT&T و خرید تایم وارنر که گفته بود اگر رئیس‌جمهور شود این معامله را بر هم خواهد زد و همچنین ابراز نگرانی ازانتقال مدیریت اینترنت به روسیه و چین می‌تواند دنیای آی تی را  وارد مرحله تازه‌ای از بحران کند.

موضع ترامپ در برابر اپل و قول بازگرداندن کارخانه اپل از چین به امریکا چالش دیگری است که می‌تواند به این بحران دامن بزند.

از سوی دیگر نامه 140 مدیر ارشد سیلیکون ولی علیه ترامپ از یاد رئیس‌جمهور برگزیده نخواهد رفت و قطعاً چالش‌های جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

حمله ترامپ به گوگل و متهم کردن این کمپانی به تغییر نتایج جستجو به نفع هیلاری را یادمان نمی رود. موضع ترامپ در مناظره سایبری با کلینتون برای فشار وارد کردن بر کمپانی های آی تی برای نابودی داعش در فضای مجازی نیز قابل ذکر است.

به‌هرحال آنچه برای ترامپ مهم است بازگرداندن عظمت به یونایتد استیت است که دائما در شعارهای انتخاباتی روی آن تکیه کرد و بخش آی تی اگر باعث رونق جیب و اقتصاد آمریکایی شود قطعاً ترامپ با آن کنار خواهد آمد تا جایی که ممکن است با کمپانی‌های بزرگی مانند اپل دربیفتد تا آن را صددرصد یک برند آمریکایی کند!

یادمان نرود که برگزیت در انگلیس باعث فرار بخشی از صنایع و سرمایه‌گذاران آی تی از این کشور شد و ممکن است استراتژی‌های ناسنجیده ترامپ برای سیلیکون ولی باعث فرار نوابغ آی تی از امریکا نیز شود.

5656

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید